FIAT
Womanpower
Kysymys kuuluu: mikä tämä on , mitä sillä tehdään.
No ei ole , sorry.Kolmikätisen triplavispilät.
Pujotetaanko noilla lankaa neulansilmään?
Kysymys kuuluu: mikä tämä on , mitä sillä tehdään.
Niin no voi sen tietty noinkin ilmaista.Pujotetaanko noilla lankaa neulansilmään?
Otan tämän vittuiluna. :thumbup:Järki toimii ihan entiseen mallliin.
Ei suinkaan, ihan positiivinen havainto. Eli et ole yhtä sekaisin kuin larselssonin ollessa paikalla.Otan tämän vittuiluna. :thumbup:
Turha pyristellä, mä ite päätän mitkä jutut otan vittuiluna. Pääsääntöisesti kaiken ja osan omistakin höpinöistä. Taidanpa siis bannata itseni, ainakin parveketupakan mittaiseksi tuokioksi.Ei suinkaan, ihan positiivinen havainto.
Läheltä liippaa,,ei kuitenkaan neulansilmään, toi on liian iso niin pieneen reikään.Pujotetaanko noilla lankaa neulansilmään?
Olet jo niin lähellä oikeaa ,että saat mitalin.Helppo. En tosin nimeä tiedä, mut tosta laitetaan lanka läpi, ja sitten se menee länään ja sen voipi tuuppaa hanur... öh... siihen reikään, mikä on sellasessa jutussa, mikä liittyy ompeluun tai johonkin kutomisvirkkaamisjuttuun. Minä niistä tiedä.
Okei...mutta tämä on kaiketi perheohjelma, joten haluaisin välttää tarkempien kuvauksien antamista.Yksi vastaus oli jo aika oikein , mutta mikä on vehkeen nimi ja missä sitä käytetään???
*vittuilee*Turha pyristellä, mä ite päätän mitkä jutut otan vittuiluna. Pääsääntöisesti kaiken ja osan omistakin höpinöistä. Taidanpa siis bannata itseni, ainakin parveketupakan mittaiseksi tuokioksi.
JES!!!Olet jo niin lähellä oikeaa ,että saat mitalin.