Myhkyrä

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Helppo. En tosin nimeä tiedä, mut tosta laitetaan lanka läpi, ja sitten se menee länään ja sen voipi tuuppaa hanur... öh... siihen reikään, mikä on sellasessa jutussa, mikä liittyy ompeluun tai johonkin kutomisvirkkaamisjuttuun. Minä niistä tiedä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tuollahan voi tehdä ihan mitä vaan! Vaikka tälleen! Kattokaa, näinikkäästen! Eikä satu yhtään!
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Burb on näköjään toipunut laran aiheuttamasta hämmennyksestä. Järki toimii ihan entiseen mallliin.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Otan tämän vittuiluna. :thumbup:
Ei suinkaan, ihan positiivinen havainto. Eli et ole yhtä sekaisin kuin larselssonin ollessa paikalla.

Silloin ei kukaan tietenkään ollut täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ei suinkaan, ihan positiivinen havainto.
Turha pyristellä, mä ite päätän mitkä jutut otan vittuiluna. Pääsääntöisesti kaiken ja osan omistakin höpinöistä. Taidanpa siis bannata itseni, ainakin parveketupakan mittaiseksi tuokioksi.
 

FIAT

Womanpower
Liittynyt
27.6.2010
Viestit
355
Sijainti
in Finland
Helppo. En tosin nimeä tiedä, mut tosta laitetaan lanka läpi, ja sitten se menee länään ja sen voipi tuuppaa hanur... öh... siihen reikään, mikä on sellasessa jutussa, mikä liittyy ompeluun tai johonkin kutomisvirkkaamisjuttuun. Minä niistä tiedä.
Olet jo niin lähellä oikeaa ,että saat mitalin.;)
 

FIAT

Womanpower
Liittynyt
27.6.2010
Viestit
355
Sijainti
in Finland
Yksi vastaus oli jo aika oikein , mutta mikä on vehkeen nimi ja missä sitä käytetään???
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Olet jo niin lähellä oikeaa ,että saat mitalin.;)
JES!!!

Ja sen lähemmäks tuskin pääsenkään, kun ei oo termit hallussa.
Noi varmaan liittyy sellaseen härveliin, mikä meillä oli himassa, mutta mulla ei ole mitään käsitystä sen härvelin nimestä. Mutsi siihen laittoi villalankoja ja huito sellasella jutulla ees taas, ja se villalanka muuttui mm. osaks villapaitaa.

-edit- NEULEKONE!!! Noi liittyy siihen jotenkin. Kysyin mekapeipeltä tuosta laitteesta. Kuvia en viitsi sille näyttää, kun tietää kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös