Näkyykö sinulla Formula 1+ tällä kaudella?

Joko sinulla on digitaalinen Formula 1+ paketti?

• Kyllä on / Tilattu

Äänet: 65 60,7%
  • Ei ole, eikä tule

Äänet: 42 39,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    107

Aeuk

Well-known member
Mutta kylläpä oli mahtavaa katsoa ilman mainoksia koko avauskisa :)

Ihmettelin minäkin tuota prerace-pomputtelua, mutta nähtyäni miten turha koko prerace on, niin ei tunnu missään. (luulin prerace lähetyksen olevan parikymmentä minuuttia suoraa kuvaa varikolta / starttialueelta).

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Aeuk sanoi:
Ihmettelin minäkin tuota prerace-pomputtelua, mutta nähtyäni miten turha koko prerace on, niin ei tunnu missään. (luulin prerace lähetyksen olevan parikymmentä minuuttia suoraa kuvaa varikolta / starttialueelta).
Näinhän se oli viime kaudella plussan puolella. Tuo uusi on kyllä aivan helkutin turha :).

SuperKimi

Well-known member
Henkka sanoi:
Eipä auttanut mikään toimenpide. Mulla sattuu vielä olemaan parikin boksia ja "ei oikeuksia" / "ei käyttöoikeutta" tuli molemmilla. Kaikki muut maksukanavat näkyy kuten pitääkin.

TTV saa maanantaina kuulla kunniansa.
Itse kävin kyselemässä paikallisesta kodinkoneliikkeestä noita kortteja viime perjantaina. Sanoivat että niitä oli, mutta olivat joutuneet palauttamaan kaikki kortit mtv3:lle teknisten ongelmien vuoksi. Ilmeisesti joku erä tullut paskaa.

Koska olet hommannut tuon kortin? Mahtaakohan olla samaa tuotantoerää?

Henkka

Madministrator
Sijainti
Tampester
On tuo kortti ollut käytössä jo parisen vuotta. TTV:lle soiteltuani puhuivat jostain teknisestä ongelmasta, mikä pitäisi olla nyt korjattu.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Itse kävin tänään tiedustelemassa Musta Pörssistä ja Expertilta Hakaniemessä.

Musta Pörssissä sanottiin, että eivät ole vain saaneet kortteja vaikka olisi pitänyt tulla ja itselläni tuli siinä vaiheessa mieleen ongelmista täällä ja muualla netissä luettuani, että liekö kamppailevat joidenkin ongelmien parissa sitten korttien suhteen.

Expertillä ei liioin ollut ja tiskin takana ollut hahmo kertoi, että ei ole tullut ketjun muihinkaan putiikkeihin ja suorastaan jonoa on sitten sitä kautta kertynyt noiden korttien suhteen.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
SuperKimi sanoi:
Itse kävin kyselemässä paikallisesta kodinkoneliikkeestä noita kortteja viime perjantaina. Sanoivat että niitä oli, mutta olivat joutuneet palauttamaan kaikki kortit mtv3:lle teknisten ongelmien vuoksi. Ilmeisesti joku erä tullut paskaa.

Koska olet hommannut tuon kortin? Mahtaakohan olla samaa tuotantoerää?
MTV3:lla ei ole mitään tekemistä kaapelioperaattoreiden (mm. TTV) korttien kanssa.

Sinänsä mielenkiintoista, että MTV3 antaa kaapelioperaattoreille "ilmaisen" markkinointivälineen, näiden korttimaksuista kun eivät saa itse mitään (päätellen siitä että korttimaksu on sama, näkyi sillä MTV3+ tai ei).

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Charlie sanoi:
MTV3:lla ei ole mitään tekemistä kaapelioperaattoreiden (mm. TTV) korttien kanssa.

Sinänsä mielenkiintoista, että MTV3 antaa kaapelioperaattoreille "ilmaisen" markkinointivälineen, näiden korttimaksuista kun eivät saa itse mitään (päätellen siitä että korttimaksu on sama, näkyi sillä MTV3+ tai ei).
Ei mulla ainakaan itse kortti maksa enää mitään. Avausmaksu oli aikanaan joku-en-muista-mikä, sen jälkeen on maksanu vain Canal+

Henkka

Madministrator
Sijainti
Tampester
Ylen Sankia Priha sanoi:
Ei mulla ainakaan itse kortti maksa enää mitään. Avausmaksu oli aikanaan joku-en-muista-mikä, sen jälkeen on maksanu vain Canal+
Mulla kun oli vuokraboksi, niin ei kortti maksanut vuodessa mitään. Mutta kun hommasin oman boksin, niin ilmestyi vuosimaksukin kehiin samantien. Ilmeisesti tuo vuokraboksin kuukausimaksu sitten kuittaisi sen kortin vuosimaksun.