Näppiksellä ajelu?

Mie-

Well-known member
Liittynyt
16.7.2002
Viestit
652
Sijainti
Highland
Niin kuinkas kauan sitä tuli näppiksellä ajeltua GPL:ää? Vai tuliko ollenkaan? Itse olen ajellut näppiksellä elokuusta saakka ja yhä ajelen, ratin saan todennäköisesti joululahjaksi. Ja toivottavasti. Ei tätä enää kauaa jaksa. :D
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Logitech on paska maa :(

Tais taas mennä Momosta jokin rikki kun kaasu väpättää 80% kohdassa, ei auta mikään tuohon vikaan oon nyt koittanu jo kaikkea mahdollista. Tuo oli nyt neljäs Momo vuoden sisällä minkä sain rikki. doubtful

Eli kauan eläköön Mikrosoft :D pitää nyt opetella ajelemaan tuolla vararatilla... koitin sitä silverissä niin ekalla rykäisyllä lähes enkka, ei jääny kuin 0.4s. eroa... eli ei mikään huono homma :p
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
:( . Kiitän onneani kyllä nyt, että päädyin mikkisoftan rattiin. Hihat palaisivat, jos alkaisi ratti venkoilemaan. Ja kun kyseessähän ei ole mikään halpa ratti, siis tuo momo. :( .

Mulla ei ole noista Lokinpaskan tuotteista mitään hyvää sanottavaa, en tiiä, että onko ollut vain omakohtaista huonoa tuuria.

<small>[ 07-11-2002, 00:54: Message edited by: Wilpuri ]</small>
 

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
Logitechilla taitaa olla kyllä paha ongelma. Ratti on kyllä loistava muotoilultaan ja tuntumaltaa paras sarjavalmisteinen ratti, mutta laaduntarkkailussa jokun kusee ja pahasti. Itselläkin lähti juuri kyseinen ratti takuuseen. Vika ei ollut kulumisen aiheuttama, vaan aivan yllättäen tullut kontaktihäiriö ratista polkimiin johtavassa johdossa.

Elikkä, tuuria saa olla pelissä, kun MOMO:a ostaa frown

<small>[ 07-11-2002, 09:54: Message edited by: Arcanum ]</small>
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Onkohan tuo uusi Momo millainen verrattuna vanhaan punaiseen Momoon? Mielipiteet mm. ajotarkkuudesta, kestävyydestä ja polkimista kiinnostaa.

Omaan punaiseen Momoon on tullut ohjaukseen jotain häikkää eli ratin osto taitaa olla edessä. :confused:
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
Pasi73:
Onkohan tuo uusi Momo millainen verrattuna vanhaan punaiseen Momoon? Mielipiteet mm. ajotarkkuudesta, kestävyydestä ja polkimista kiinnostaa.

Omaan punaiseen Momoon on tullut ohjaukseen jotain häikkää eli ratin osto taitaa olla edessä. :confused:
Ainakin Mikrobitin testissä se voitti.
http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2003/08/rattitesti/

Mutta itse ainakin suhtaudun pienellä varauksella noihin MB:n testeihin...
Eli haluaisin itsekin kuulla suoraan käyttäjiltä, että millainen tuo ratti on ja eritoten kestävyydeltään.
 

DonJoe

Member
Liittynyt
21.9.2002
Viestit
20
Sijainti
Kotka
Pasi73:
Onkohan tuo uusi Momo millainen verrattuna vanhaan punaiseen Momoon? Mielipiteet mm. ajotarkkuudesta, kestävyydestä ja polkimista kiinnostaa.
Noh, omani lähetin vaihtoon kesäkuussa ja takas sain tän kuun alussa...

Pari viikkoa kerkesin aiemmalla ajaa, kun oikea laippa jäi jumiin.
Poljin- ja ohjaustuntuma ovat omaa luokkaansa.
Mulla on toi aiempi ratti M§FF gameport-liitännällä ja sillä on huomattavasti hankalampi ajaa. Syystä että siihen ei saa Profileria asennettua (käyttis XP) eli ei Force Feedbackia, vain "perusforce" käytössä. Poljintuntumakin siinä on huomattavasti heikompi. Momo Racingillä tuntuu että voin jarruttaa kaarteeseen vähintään puoli sekuntia myöhemmin.

Tuota takuuvaihtoa lukuunottamatta voin kyllä sanoa että on mahtava ratti.
 
Ylös