Näytönohjain pelikäyttöön...

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mie oon kuullut huonoa ATI:n vehkeiden sopivuudesta AMD-vehkeiden kanssa...
Ett silleen!!!!!!1

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Mitens seuraava paketti teidän mielestä sopii pelikäyttöön:
Athlon 2600 +
512mb ddr-muistia
128mb radeon 9200 crt+tv+dv1

300 SLR

Well-known member
Sijainti
Oulu
Toi Radeon 9200 on vissiin huonompi kuin 9100, syytä en tiedä, mutta näin muistan jostain lukeneeni.

markoj

Guest
sarla:
Ensinnäkin Marsin muinaiselle, jos tarvetta peruskoneelle, niin multa vapautuu kohtsillään P200Pro + 128Mt ram + CD + 2Gt + verkkokortti täysin toimiva kone ATX-kopassa(kotelo alle 1v vanha). Pyörittää jopa XP Professionalia, kokeilin, itseasiassa sitä kevyemmin kuin tuota w2k:ta joka nyt kovolla asennettuna. Tuo kone maksaa uuden powerillisen ATX-kopan verran, koska muutoin puran nuo kilkkeet poies tuosta kopasta seuraavien tieltä. Sijaitsee sumuisessa periferiassa nimeltään Vantaa.
Jos toi marsilainen ei oo kiinnostunu, niin mä voisin ottaa hoiteisiini ton. Edellyttäen että viittit postitella moista tänne suuntaan. Mailaile tai jotain, jos onnistuu.

sarla

Wanha HURU
Sijainti
'pihalla'
markoj:
Jos toi marsilainen ei oo kiinnostunu, niin mä voisin ottaa hoiteisiini ton. Edellyttäen että viittit postitella moista tänne suuntaan. Mailaile tai jotain, jos onnistuu.
Mjoo... matkahuolto ehkä näppärämpi. Vapautuma lykkääntyy hieman, koska mun oman webservun pystytys on hieman lykkääntynyt, mut palataan astialle ku tuo jää turhaksi.

markoj

Guest
sarla:
markoj:
Mjoo... matkahuolto ehkä näppärämpi. Vapautuma lykkääntyy hieman, koska mun oman webservun pystytys on hieman lykkääntynyt, mut palataan astialle ku tuo jää turhaksi.
Eipä tuolla väliä, jos hinnassa ei ole suurempaa eroa. Palaillaan.