Jos toi marsilainen ei oo kiinnostunu, niin mä voisin ottaa hoiteisiini ton. Edellyttäen että viittit postitella moista tänne suuntaan. Mailaile tai jotain, jos onnistuu.sarla:
Ensinnäkin Marsin muinaiselle, jos tarvetta peruskoneelle, niin multa vapautuu kohtsillään P200Pro + 128Mt ram + CD + 2Gt + verkkokortti täysin toimiva kone ATX-kopassa(kotelo alle 1v vanha). Pyörittää jopa XP Professionalia, kokeilin, itseasiassa sitä kevyemmin kuin tuota w2k:ta joka nyt kovolla asennettuna. Tuo kone maksaa uuden powerillisen ATX-kopan verran, koska muutoin puran nuo kilkkeet poies tuosta kopasta seuraavien tieltä. Sijaitsee sumuisessa periferiassa nimeltään Vantaa.
Mjoo... matkahuolto ehkä näppärämpi. Vapautuma lykkääntyy hieman, koska mun oman webservun pystytys on hieman lykkääntynyt, mut palataan astialle ku tuo jää turhaksi.markoj:
Jos toi marsilainen ei oo kiinnostunu, niin mä voisin ottaa hoiteisiini ton. Edellyttäen että viittit postitella moista tänne suuntaan. Mailaile tai jotain, jos onnistuu.
Eipä tuolla väliä, jos hinnassa ei ole suurempaa eroa. Palaillaan.sarla:
Mjoo... matkahuolto ehkä näppärämpi. Vapautuma lykkääntyy hieman, koska mun oman webservun pystytys on hieman lykkääntynyt, mut palataan astialle ku tuo jää turhaksi.markoj:
Jos toi marsilainen ei oo kiinnostunu, niin mä voisin ottaa hoiteisiini ton. Edellyttäen että viittit postitella moista tänne suuntaan. Mailaile tai jotain, jos onnistuu.