Lunssila
Well-known member
"Miesten päivä" on ne muut 365 päivää vuodessa.Tai sitten se miesten päivä tänne tasa-arvon nimissä:tongue:
"Miesten päivä" on ne muut 365 päivää vuodessa.Tai sitten se miesten päivä tänne tasa-arvon nimissä:tongue:
Joo. Ja kun muistaa vielä ihan omatoimisesti hommata vaikkapa kukkia niin kuittaantuu taas muutama possu-/apinasuoritus kuluneen vuoden varrelta.Mutta onhan tämä ihan pirun hyvä tekosyy ostaa jotain kivaa naiselle/naisille.![]()
Paskat on... Äitien päivä on ainakin naisten päivä..."Miesten päivä" on ne muut 365 päivää vuodessa.
Mitä silloin tapahtuu? Onko tämä yksittäin päätetty juttu?Milloin vietetään yksinäisen runkkarin päivää? No, maaliskuun 29. päivä tietty.
Veikkaisin Knoukkarin syntymäpäivää..Mitä silloin tapahtuu? Onko tämä yksittäin päätetty juttu?
Tästä se selviää.Mitä silloin tapahtuu? Onko tämä yksittäin päätetty juttu?
Onko Knoukka Jonne?
Joni-kuitit on vähissä?Tästä se selviää.
Miten mä missasin ton jonin... aika väsynyttä...Joni-kuitit on vähissä?
No mieshän on itte kehunut himorunkkauksillaan. Toisaalta ei oo forumin ainoa!Joni-kuitit on vähissä?
Totta. Kaikki vitsit mitä Jonista yrittää jää väkisinkin valjuiksi Jonin itsensä rinnalla.Miten mä missasin ton jonin... aika väsynyttä...
Kun naiset ei kuitenkaan ostais kukkia, suklaatia ja kakkua.:thumbfh:Makee päivä tänää, miksei miehillä ole omaa?
Mistä tiedät? Minä ostaisin ainakin.Kun naiset ei kuitenkaan ostais kukkia, suklaatia ja kakkua.:thumbfh:
Et sitten vanhempaa juttua keksinyt???!?!!?"Miesten päivä" on ne muut 365 päivää vuodessa.
Aivan varmasti ostaa...Kun naiset ei kuitenkaan ostais kukkia, suklaatia ja kakkua.:thumbfh: