Onhan Saksan 'kelkassa' paljon maita nykyään. Puola siinä vieressä hyvinkin ärhäkkäänä.Täytyy vaan toivoa, ettei Saksa taas lähde laajentumaan.
Ensin Kreikka, sitten Kypros, Portugali?Täytyy vaan toivoa, ettei Saksa taas lähde laajentumaan.
Ei siihen tunnu tänä päivänä aseita tarvitsevan.Täytyy vaan toivoa, ettei Saksa taas lähde laajentumaan.
Haglundilta järkevää pohdintaa. RKP:n arvot puoluetasollakin miellyttävät minua. Äänestin heitä kunnallisvaaleissa. Arvelen kuitenkin, että eduskuntavaaleissa on Suomen tulevaisuuden kannalta parempi antaa ääni Kokoomukselle, RKP kun saa "omiltaan" vakiopotin muutenkin.Tätä pohdintaa voi laajentaa vielä pidemmälle
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427816562862.html– Tunnen Nato-maiden ja asevoimien edustajia paljon, ja he nauravat kippurassa ajatukselle EU-armeijasta. Ei Euroopasta löydy niin hullua Nato-maata, joka toteaisi, että rakennetaan toinen rinnalle, kun Naton resurssejakaan ei pystytä kunnolla ylläpitämään kaikissa maissa, Ahola sanoo.
Mun ex-appi tunsi kanssa jengiä jotka oli kuulemma tulossa hakkaamaan mut."Mä tunnen jengii ja ne sitä ja tätä" on aina toimiva perustelu.