Nauhoitettu keskustelu

Timo Toikki

Hepittäjä
Löysin taskunpohjalta minidiscin johon äänittelin bänditreeneissä. Piti kuunnella vanhoja demoja mutta sieltä löytyikin jotain aivan muuta. Oli jäänyt päälle kun olimme viettämässä kosteaa iltaa Populuksessa nimimerkkien NouHau ja Mehe Rienarsuo kanssa. Alla editoimaton versio:

KH: Kolme isoo. Tä! Ai fisu kylkeen?

MR: ...sshu...

TT: Mulle käy.

KH: Okei. Kolme isoo ja kolme fisua. Kaikki samasta.

TT: Kippis. Ei KH-nörteille.

MR: ..pishhh...

KH: Varo sitä mun t-paitaa saatana!

MR: Ma nyt vähä oshuin niin jätkä heti. Meen vetään kara-karaookee...

TT: Nyt se lähti. Vittu pisti stetsonin lattialle. Luulee tienaavansa.

Tassä välissä kuului jotain kolinaa ja pöytään oli ilmeisesti tullut joku naishenkilö.

NH: Kannelmäestä. Työkavereitten kanssa. Emmä täällä kovin usein käy.

MR: ...Las Palmasissaaaaaaaaaaa...

KH: Mä olen kerran heränny Kannelmäestä.

NH: Sulla on upeet hauislihakset. Treenaaks sä paljon?

KH: No jonkin verran.

MR: ...ooo Las Palmas. Sun luoksesi lämpimäääääään....

TT: Juoks joku jotain?

MR,NH: Jees!

NH: Hei toi teidän kaveri kusee tohon lattialla olevaan hattuun!

MR: ...oon tunteiden kuuman kohde Las Palmasissaaaaaaaa...

NH: Hyi vittu nyt se pisti se stetsonin päähän ja tulee tänne.

MR: Tulee shhuupielishhtä tima-timantteja.

NH: Hyi vittu. Siis oikeesti.

KH: Siinä on kalja ja fisu.

TT: Pohjanmaan kautta.

MR: Mä vedä-vedä-vedän sheuraavaks lapin kesä.

TT: Tottakai

KH: Jees!!

Tarinan opetus KH-nörteille. Oikein miehet painaa loppuun asti ja raakkaa rumimmat päältä.

Knoukka

Well-known member
Eihh vittu... mä jo ihmettelinkin mihin mulla on kadonnu toi alkuilta, mutta sehän onkin menny Toikin minidiscille!

Saatana kun alko juopotuttamaan. Vois mennä Populukseen ja vetää Lapin kesän pitkän version. Se kestää neljä kuukautta.

Timo Toikki

Hepittäjä
Eihh vittu... mä jo ihmettelinkin mihin mulla on kadonnu toi alkuilta, mutta sehän onkin menny Toikin minidiscille!

Saatana kun alko juopotuttamaan. Vois mennä Populukseen ja vetää Lapin kesän pitkän version. Se kestää neljä kuukautta.
Seis seis! Ensi viikolla vois olla paikka.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Sairaan ja vilkkaan mielikuvituksen keksimää tarinaa! Höpöä! En koskaan vetäis Las Palmasin jälkeen Lapin Kesä. Aina El Bimbo. Draaman kaari, kato, draaman kaari.

Tai sit Timo tyynenä miehenä editoi välistä sen vittuun! Koska itse veti muistaakseni siinä samassa härpäkässä Knoukkarin kanssa Mustan Kissan Tangon. Lapsen äänellä ja koreografialla. Hoivaviettistä puumaa kimpoili ylle joka nurkasta. Hyvin jätkät veti.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Edellisessä duunissa meidän kouluttaja aloitti Lapin kesän laulamisen ensimmäisen ryypyn jälkeen. Sille ei myöskään loppua näkynyt.

Loppuillasta yleensä roikkui rinnuksissa kiinni ja huuti sen nimeä kenen rinnuksissa roikkui. Vältteli kuitenkin naisten rinnuksissa roikkumista, mikä tosin saattoi johtua siitä, että naiset oli lähteneet jo ajat sitten vittuhun.

Vapaa sielu oli hän.