Piti vain kysäistä että oletteko nauhoittaneet F1-kisoja? Kun minulla on vähän listaa kisoista joita olisi kiva saada vielä nauhalle, lainaamalla kasettia teiltä.
Tässä listaani eli vuosi ja kisat:
1994: Brasilia, San Marino, Barcelona, Monaco, Belgia, Monza, Suzuka, Adelaide
1995: Brasilia, Belgia
1996: Brasilia, Monza, Suzuka
1997: Melbourne, Silverstone, Itävalta, Monza
Eli näin. Meinaan, olisi kiva jos teitä voisi lainattua niitä mahdollisia kasetteja postitse. Maksaisin teidän postikulunne eikä sellaisen foorumilaisen, jolla olisi joku ylläolevaan listaan kuuluvista kisoista, tarvitsisi maksaa minun postikulujani kun lähettäisin kasetin takaisin. Kasetin lähettäisin välittömästi takaisin, heti kun olisin saanut kisan kopioitua omalle nauhalleni.
Ettei täällä tarvi neuvotella asiasta niin jos joku kisoista löytyy niin neuvotellaan mieluummin emaililla eli minun ossani:
teemu.puumala@jippii.fi
<small>[ 17-09-2003, 10:02: Message edited by: Teemu Puumala ]</small>
Tässä listaani eli vuosi ja kisat:
1994: Brasilia, San Marino, Barcelona, Monaco, Belgia, Monza, Suzuka, Adelaide
1995: Brasilia, Belgia
1996: Brasilia, Monza, Suzuka
1997: Melbourne, Silverstone, Itävalta, Monza
Eli näin. Meinaan, olisi kiva jos teitä voisi lainattua niitä mahdollisia kasetteja postitse. Maksaisin teidän postikulunne eikä sellaisen foorumilaisen, jolla olisi joku ylläolevaan listaan kuuluvista kisoista, tarvitsisi maksaa minun postikulujani kun lähettäisin kasetin takaisin. Kasetin lähettäisin välittömästi takaisin, heti kun olisin saanut kisan kopioitua omalle nauhalleni.
Ettei täällä tarvi neuvotella asiasta niin jos joku kisoista löytyy niin neuvotellaan mieluummin emaililla eli minun ossani:
teemu.puumala@jippii.fi
<small>[ 17-09-2003, 10:02: Message edited by: Teemu Puumala ]</small>