Nauhoitetut F1-kisat

oldez

Well-known member
Matxi:
Ei tahdoton ihmisraunio:
Tilanen on se että jos vaikka patriot kuvaa ja vaikkapa esittääkin ihmisile loma videota johon on sattumalta tullut mukaan F1 kisaa, mutta esittä sen nimien omaan lomavideona, ei F1 kisalähetyksenä, on hän oikeutettu tähän. :)
Jaa, vai meinas se kuvata käsikameralla TV:n ruutua jossa pyörii formulat...

Jos taas paikanpäällä on ollut kuvaamassa niin on varmaan helvetin mielenkiintoinen kisa nauhalla. :D :D
Niin no jos se on vaikka istunut katsomossa ja kuvannut kisan screenilta. :)

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
No jopas syntyi melkoinen kohina tästä asiasta. Siis minä vain halusin neuvotella foorumilaisten kanssa e-mailissa jos joltakin kisoja löytyy. En olisi uskonut, että viestistä tällainen keskustelu syntyy... eek!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Matxi:
Jaa, vai meinas se kuvata käsikameralla TV:n ruutua jossa pyörii formulat...

Jos taas paikanpäällä on ollut kuvaamassa niin on varmaan helvetin mielenkiintoinen kisa nauhalla. :D :D
Aivan sama. Todennäköisesti lipussa (ei ole nyt semmoista kädessä) A) Lukee, B) on viittaus johonkin, jossa todetaan "Kaiken kisasta tallennetun materiaalin käyttäminen rahanansaitsemistarkotuksessa on kiellettyä"

Ja mitä väliä sillä on mimmosella videolaitteella sitä kuvaa nauhotat?
Ett silleen!!!!!!1

Zanthic

Musta Lammas
Sijainti
Oulu
Onko tässä joku ansaitsemassa rahaa??? Puhe oli postikulujen maksamisesta eli kulukorvauksesta, ei siitä että joku maksaisi mistään filmistä mitään.
Ett silleen!!!!!!1

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
Vai on Teemu vieläkin videoiden perässä? wink Se kauan etsimäni video ei halua ilmeisesti tulla löydetyksi, joten luovutetaanko suosiolla? Voit laittaa sen kisan hakuseen myös tänne...

patriot

Foorumin senaattori
Teemu Puumala:
No jopas syntyi melkoinen kohina tästä asiasta. Siis minä vain halusin neuvotella foorumilaisten kanssa e-mailissa jos joltakin kisoja löytyy. En olisi uskonut, että viestistä tällainen keskustelu syntyy... eek!
Ainainen vaiva! JASKA PERKELE! Otti lakipykäliä esille!

We are above the law! :cool:

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Vuodesta 1993 alkaen olen nauhoittanut kaikki kisat, mutta olen nauhoittanut osan päälle uudempia kisoja. Aluksi en näin tehnyt, joten esimerkiksi Doningtonia 1993 ei ole nauhalla (tosin Suomessa kisa nähtiin vain osittain suorana lähetyksenä TV2:n puolelta)

Tässä kuitenkin ne, mitkä ovat edelleen tallella.

1993 Australia
1994 San Marino, Britannia, Italia, Japani, Australia
1995 Kanada, Britannia, Saksa, Belgia, Italia, Australia
1996 Australia, Eurooppa, Monaco, Unkari, Japani
1997 Australia, Argentiina, Monaco, Kanada, Ranska, Britannia, Saksa, Unkari, Luxembourg, Japani, Eurooppa
1998 eteenpäin kaikki kisat.

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
No joo... tästä on muutama aikaisempikin otsikko, joihinka ylläpito voisi laittaa linkin.

Kultaisen Eurosportin aikaan kisoja tuli nauhoiteltua enemmänkin. Nauhalla oli yhteen aikaan ainakin kaikki 89 kauden F1 kisat ja saman kauden F3000 kisat. Sittemmin olen nauhoittanut päälle... Yhtään kokonaista kisaa ei taida enää löytyä, itse tehtyjä "kokoelmia" kylläkin.

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Sijainti
Absurdia
Listan mukaan löytyy tällästä, onhan nuita enempiki tai vähempiki mutta kun ei oikein ole leffalistaa päivittättänyt moniin vuosiin.
96: Estorill, Melbourne, Interlagos, Buenos Aires, Nurburing, Imola, Monaco, Barcelona, Silverstone, Hockenheim, Monza, Suzuka, Magny-Cours, Spa,
97: Melbourne, Interlagos, Monaco, Barcelona, Montreal, Magny-Cours, Hockenheim,
Hungaroring, Spa, Monza, A1-Ring, Suzuka, Nurburing, Buenos Aires
98: Spa, Hungaroring, Melbourne, Interlagos,
Imola, Monaco, Magny-Cours, Montreal, Nurburing
99: Melbourne, Interlagos, Silverstone, Suzuka, Magny-Cours, Sepang, Imola,
00: Monaco, Monza, Silverstone, Imola

Laitetaanptänne vaikka kuuluisi ehkä "Muu moottoriurheilu" puolelle että entäs sitten se muu moottoriurheilu? Mitä löytyy?

Teemu Puumala ja Bleu:
Oko suomenkielinen vai englantilainen selostus nuissa ennen 97kisoissa, eli Eurosportti vai maikkari?

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Mulla on aika mukava pläjäys Moottoriurheilua vuodelta 2000.
Siinä on Valentino Rossin johdastuksella RoadRacingin, Rallin ja F3000-sarjojen parhat palat kausilta, sis. kausikoosteet, parhaat luisut, ulosajot, ohitukset, yms.
Yleensä katson tuosta vain RoadRacing osuuden, siinä on ihan mukavan näköisiä lentoja mm. Carlos Checan toimesta. Kukaan ei kuitenkaan kuole. :)

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Multa löytyy nää:

Australia:95,96,03
Brasilia:03
San Marino:94
Malesia:03
Belgia:98
Japani:98,02
Kanada:97,98
Englanti:86,03
Monaco:85,87,95,96,03
Espanja:03
Italia:93,95
Eurooppa:99

Ja dokkareita yms.:

Keke Checqured Flag-dokumentti

Mika palaa julkisuuteen helmikuussa 96-dokkari

Ayrton Sennan kuolonkolaria käsittelevä tietokone dokkari

Kausikoosteet:01,02

williams

Well-known member
Jep. nauhoitetuista kisoista tässä kai nyt puhuttiin alunperin jne. Minulta löytyy ainakin kaikki kisat 95-03 ja osa 94 kisoista :D paitsi Monacon GP. 1995 minulta puuttuu.. oiskohan kukaan kiinnostunut sitä minulle myymään tai vuokraamaan. wink

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Olen saamassa jo pari kisaa, katson mitä siinä sitten on ja ilmoittelen mitä vielä kaipaan, sitten kun näen mitkä kisat sain.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Bleu ja capteeni, voisitteko kirjoittaa mulle vaikka emailin tai privaattiviestiä niin voidaan neuvotella, koska olen erittäin kiinnostunut kisoista mistä kyselin ja jotka ovat omassa listassanne. En voi nyt vähään aikaan niitä kisoja saada, koska sain Imolan 1994 kisan ja äiti kielsi "tilaamasta" enempää kasetteja. Sitten kun olen opiskelemassa noin vuoden kuluttua, niin on vähän eri juttu. Eli sen takia pyytäisin teitä ottamaan yhteyttä minuun myös emaililla, että olisi osoitteenne sitten varastossa kun voin kysellä kasetteja ilman että kukaan muu siitä tietää.

Mity, antaa sen Ranskan 1999 olla. Jospa se löytyisi joltain forumilaiselta.

williams

Well-known member
Asiasta toiseen:
Mahtaako kukaan tietää et mikä oli ensimmäinen kisa joka lähetettiin suorana lähetyksenä Suomeen. :rolleyes: ??

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Bleu:
Aluksi en näin tehnyt, joten esimerkiksi Doningtonia 1993 ei ole nauhalla (tosin Suomessa kisa nähtiin vain osittain suorana lähetyksenä TV2:n puolelta)
Mullapa onkin tuo Donigton! Lällällää!

Mynttinen

Suhteellisen saamaton
Sijainti
Discovery Channel
Pakko tunnustaa yks asia.. olen systemaattisesti viimeiset 2 vuotta nauhoittanut vormulakisanauhojen päälle. Bye Bye 94-99. Tsori Teemu :(
Toki nauha jonka päällä lukee 'Mika Eest Mika Takkaa' on tallella (Ruutiksia ja muuta härpäkettä 94-97.. legendaarista materiaalia)
Näillä kaseteilla on nykyään mm Lovejoyt, Pokka pitää yms sarjoja.. eek!
Mietiskelin aikani 'uskallanko' vetää kaikkien aika-ajojen ja kisojen päälle ja ajattelin että tokkopa näitä koskaan tulee katsottua eikä kukaan varmaan niitä kaipaakkaan.. noh.. sinne meni :rolleyes:

Pyydän vielä kerran anteeksi koko Formulayhteisöltä wink