"Nenäpäivä-show 2014"

Nenäpäivä-show 2014 on...

• parasta ikinä! Katson ja nauran kun ne Afrikan mustalaiset on niin hauskoja! :D:D:D

Äänet: 0 0,0%
  • aivan huono!

Äänet: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    18

Lunssila

Well-known member
Afrikassa on vissiin edelleen nälkä tai jotain. Joten aika pollin on!

Trullinkaasu

Well-known member
Esko Valtaojalta lähtee parta, mikäli kolmen miljoonan rahasumma(?) menee rikki tänään. Pari milliä oli äsken mittarissa.

Ihan silkkaa skegguliahan tuo programme on noin muuten et sillee . . . . . . . .

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Vakaa aikomus oli katsoa lähetystä. Sittenpä siellä oli Janne Kataja sekä Jaakko Saariluoma. Joten.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Vakaa aikomus oli katsoa lähetystä. Sittenpä siellä oli Janne Kataja sekä Jaakko Saariluoma. Joten.
Toi kaveri ja Tuomas Enbuske on aina ihmetyttänyt minua. Epäonnistuneita ohjelmia vuodesta toiseen, mutta jostain syystä niitten homonaamat aina ilmestyy telkkariin tai ääni radiooon.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Toi kaveri ja Tuomas Enbuske on aina ihmetyttänyt minua. Epäonnistuneita ohjelmia vuodesta toiseen, mutta jostain syystä niitten homonaamat aina ilmestyy telkkariin tai ääni radiooon.
Toista on ne, jotka ei sinne koskaan pääse. Ne on tosi staroja.

*kumartaa*

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Toista on ne, jotka ei sinne koskaan pääse. Ne on tosi staroja.

*kumartaa*
Varmasti löytyy paljon parempia niistä jotka telkkariin haluavat. Noilla kummalakin on alla monta ohjelmaa, jotka on lopetettu huonojen katsojalukujen takia, mutta silti ne aina löytävät tiensä takaisin.

Hartsa76

Well-known member
Esko Valtaojalta lähtee parta, mikäli kolmen miljoonan rahasumma(?) menee rikki tänään. Pari milliä oli äsken mittarissa.

Ihan silkkaa skegguliahan tuo programme on noin muuten et sillee . . . . . . . .
Ja se kolme miljoonaa tuli täyteen eli parta lähti Valtaojalta.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Katajaa en ole ikinä pitänyt hauskana. En edes silloin, kun tunsin hänet henkilökohtaisesti. Yksityiskohtia saadaksenne soittakaa numeroon 0100-ALBERT ja lahjoittakaa mulle 5:viisi markkaa mieheen tai kollektiivisestikinkö.

burb

.
Haloo, haloo, onko Alppu, eikö, tää numero mulle annettiin, haloo, alppu vastaa, haloo, missä on lähin nöyhlä?

burb

.
Mullahan on vaikka mitä! No ei just tuota mutta kelpaako vähän käytetty Jjusban?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Katsomatta paskaa. Siinäpähän pistävät hyväntekeväisyysjärjestöjen porsaille rahaa ja Janne Kataja ym vastenmielisyyttä aiheuttavat hahmot kekkuloivat.