Toi kaveri ja Tuomas Enbuske on aina ihmetyttänyt minua. Epäonnistuneita ohjelmia vuodesta toiseen, mutta jostain syystä niitten homonaamat aina ilmestyy telkkariin tai ääni radiooon.Vakaa aikomus oli katsoa lähetystä. Sittenpä siellä oli Janne Kataja sekä Jaakko Saariluoma. Joten.
Toista on ne, jotka ei sinne koskaan pääse. Ne on tosi staroja.Toi kaveri ja Tuomas Enbuske on aina ihmetyttänyt minua. Epäonnistuneita ohjelmia vuodesta toiseen, mutta jostain syystä niitten homonaamat aina ilmestyy telkkariin tai ääni radiooon.
Varmasti löytyy paljon parempia niistä jotka telkkariin haluavat. Noilla kummalakin on alla monta ohjelmaa, jotka on lopetettu huonojen katsojalukujen takia, mutta silti ne aina löytävät tiensä takaisin.Toista on ne, jotka ei sinne koskaan pääse. Ne on tosi staroja.
*kumartaa*
No onhan se. Sama mutta huonompi.Avasin juuri TV2:n ja Neniksen. Eikös tämä nyt menossa oleva sketsi ole melkein sama kuin tämä?
http://youtu.be/KK8I9106cfc
Ja se kolme miljoonaa tuli täyteen eli parta lähti Valtaojalta.Esko Valtaojalta lähtee parta, mikäli kolmen miljoonan rahasumma(?) menee rikki tänään. Pari milliä oli äsken mittarissa.
Ihan silkkaa skegguliahan tuo programme on noin muuten et sillee . . . . . . . .
Katajaa en ole ikinä pitänyt hauskana. En edes silloin, kun tunsin hänet henkilökohtaisesti. Yksityiskohtia saadaksenne soittakaa numeroon 0100-ALBERT ja lahjoittakaa mulle 5:viisi markkaa mieheen tai kollektiivisestikinkö.Toi kaveri ja Tuomas Enbuske on aina ihmetyttänyt minua. Epäonnistuneita ohjelmia vuodesta toiseen, mutta jostain syystä niitten homonaamat aina ilmestyy telkkariin tai ääni radiooon.
Eeki. Tai siis Viktor!Ugala Bugala keihäs.
Lähti parta ja 20 vuotta imagostaan.Ja se kolme miljoonaa tuli täyteen eli parta lähti Valtaojalta.