Tuohan on ihan törkeetä, korruptioon verratavaa toimintaa.Jos kusettavat minua, eivät saa siivuaan vuosittaisesta noin 12-14 miljoonan korjausrakennuspotista, joka minulla on pirkanmaalaisille urakoitsijoille jaettavana. :thumbfh:
Tuohan on ihan törkeetä, korruptioon verratavaa toimintaa.Jos kusettavat minua, eivät saa siivuaan vuosittaisesta noin 12-14 miljoonan korjausrakennuspotista, joka minulla on pirkanmaalaisille urakoitsijoille jaettavana. :thumbfh:
Muuta tai muutata se otsake. Kalistelkaa sapeleinenne toisaalla
MODERAATTORI! JOS NÄET TÄMÄN, NÄPIT HETI IRTI KOSSUPULLOSTA JA TÖIHIN!Hyvä ehdotus, jonka yritin toteuttaa, mutta eipä tuo otsikko muuttunut kuin säikeen ensimmäisen viestin osalta. :thumbfh:
Jep, tietyllä alalla kun saa sitä mitä tilaa ja mistä maksaa sopimuksen mukaisesti on verrattavissa korruptioon, koska kusetusprosentti huitelee riittävän korkealla?Tuohan on ihan törkeetä, korruptioon verratavaa toimintaa.
Palvelun hankkija hankkii palvelunsa sieltä mistä lystää. Ei tässä mitään korroosiotoimintaa ole.Tuohan on ihan törkeetä, korruptioon verratavaa toimintaa.
On tuo ihan hävytöntä antaa saadun palvelun ja kokemusten ja laadun vaikuttaa päätöksiin.Palvelun hankkija hankkii palvelunsa sieltä mistä lystää. Ei tässä mitään korroosiotoimintaa ole.
Mikäli palvelun tuottaja mokaa liian pahasti, palvelun tuottajan ei tarvitse enää tuottaa palvelua samalle tilaajalle. Helppoa ja suoraa kuin ratakisko.
Mä olen ihan hävytön tyyppi.On tuo ihan hävytöntä antaa saadun palvelun ja kokemusten ja laadun vaikuttaa päätöksiin.
:frank:MODERAATTORI! JOS NÄET TÄMÄN, NÄPIT HETI IRTI KOSSUPULLOSTA JA TÖIHIN!
JOS ET NÄE, JATKA SITÄ MITÄ OLIT TEKEMÄSSÄ, SILLÄ OLET AIVAN LIIAN KÄNNISSÄ SUORIUTUAKSESI TEHTÄVÄSTÄ.
KIITOS!
Samoin, mutta oli syksy.Kerran tilasin hankaluuksia itelleni. Elämäni kesä!
Mä tilasin tammikuussa molemmat.Samoin, mutta oli syksy.
Kyselin jo viime viikolla tuosta toimitusajasta, kun ei mitään muuta postia tullu kun vahvistus tilaukselle. Laittoivat että siinä menee se 5-10 vuorokautta. Tänään tuli 9 vrk täyteen (tilasin tosin sunnuntaina) ja iltapäivällä meiliä, että paketti on postitettu. Nyt vahdataan tuota Matkahuollon toimitusta. Torstai/perjantai perillä, vissiin.Tuliko sulle sähköpostiin magneettikaupasta jotain infoa, että poika on potkaistu liikkeelle?
Vai mistä hogasit, että jotain ylipäätään on tapahtumassa?
Mulla on vallinnut täysi radiohiljaisuus magneettikaupan suunalta.
Rajalan hyllystä noita uutuuksia saisi hakea jos suoraan. :thumbfh:
Sellainen tarkennus, että suurimpien pankkien kortit eivät enää ole Luottokunnan myöntämiä, vaan pankkit myöntävät kortit.Niin se toimii.
Ei oikein herätä luottamusta toi 2% lisämaksu. Varmasti siitä syystä etteivät ihmiset maksaisi luottokortilla, koska Luottokunta on asetetta vittumaisempi velkoja kuin keskivertokuluttaja.
En kyllä suosittele vahtaamaan Matkahuollon toimitusta, jos paketti on oikeasti postitettu.Kyselin jo viime viikolla tuosta toimitusajasta, kun ei mitään muuta postia tullu kun vahvistus tilaukselle. Laittoivat että siinä menee se 5-10 vuorokautta. Tänään tuli 9 vrk täyteen (tilasin tosin sunnuntaina) ja iltapäivällä meiliä, että paketti on postitettu. Nyt vahdataan tuota Matkahuollon toimitusta. Torstai/perjantai perillä, vissiin.
Joo... Sehän on jo myyty eteenpäin.Sellainen tarkennus, että suurimpien pankkien kortit eivät enää ole Luottokunnan myöntämiä, vaan pankkit myöntävät kortit.
Sellanen tarkennus, että riippuu pankista. Esim. OP taitaa edelleen käyttää Luottokuntaa.Sellainen tarkennus, että suurimpien pankkien kortit eivät enää ole Luottokunnan myöntämiä, vaan pankkit myöntävät kortit.
Kyllähän ne paketit sinnekkin postitetaan, koska sielläkin kulkee postia nykyään. Toisin kuin Itellassa, jossa kulkee itelloja :frank:En kyllä suosittele vahtaamaan Matkahuollon toimitusta, jos paketti on oikeasti postitettu.
OP onkin roskapankki.Sellanen tarkennus, että riippuu pankista. Esim. OP taitaa edelleen käyttää Luottokuntaa.
Luottokunta ei itseasiassa enää myönnä OP:n kortteja, vaan OP-Kotipankki Oyj.Sellanen tarkennus, että riippuu pankista. Esim. OP taitaa edelleen käyttää Luottokuntaa.