Teukka
Jarnapoliisi
Voi vittu. Sit et voi menna kouluun, hankkia tyokokemusta ja sita kautta lisaa rahaa. Olet tuomittu luuseriksi. Hyvaksy se ja ole itsesi kanssa sinut.Tähän sortui suoritus. Kun oon niin saatanan laiska.
Voi vittu. Sit et voi menna kouluun, hankkia tyokokemusta ja sita kautta lisaa rahaa. Olet tuomittu luuseriksi. Hyvaksy se ja ole itsesi kanssa sinut.Tähän sortui suoritus. Kun oon niin saatanan laiska.
Vitut. Kuulin just että hyväpalkkaisia duuneja on maailma täynnä. Mä meen semmoseen.Voi vittu. Sit et voi menna kouluun, hankkia tyokokemusta ja sita kautta lisaa rahaa. Olet tuomittu luuseriksi. Hyvaksy se ja ole itsesi kanssa sinut.
Jos sen tietäis, ni olis rikas.Onko kukaan teista koskaan miettinyt, etta onko tallaisessa nettikirjoittelussa MITAAN JARKEA?
Komp.Sama. Lukekaa vain niitä juttuja mitä Teukka ja Knoukka lukevat ja suosittelevat. Lisäksi älkää pitäkö sellaisista asioista mistä hekään eivät pidä.
Kyllä, juuri näin. Mutta unohdit SIVISTYSSANAT.Sama. Lukekaa vain niitä juttuja mitä Teukka ja Knoukka lukevat ja suosittelevat. Lisäksi älkää pitäkö sellaisista asioista mistä hekään eivät pidä.
On väärin omata erilaisia mielipiteitä, sekä käyttää omata-verbiä.
Lisäksi kaikista asioista pitää tietää kaikki ennen kuin siitä voi edes keskustella. Muuten sortuu säälittävyyteen.
Hähhää! Nyt kaikki kusihousunörtit puree tippa linssissä pesusientä, ettei ilmoille pääsisi äänekästä itkua, kun tolleen retsoilet.Juuri nain.