Onko varma tieto? Mulla on aika vahva muistikuva että olisi ollut EJK:ssa mutta ehkä muistan väärin.Ylen Sankia Priha sanoi:Jeh, ja se edellinenkin 'Jokeri' on EPS:n mies :ahem:
Ei tosiaan ole varmaa.. ja kun vähän kuukkeloi niin netistä löytyy vaikka mitäPobeda sanoi:Onko varma tieto? Mulla on aika vahva muistikuva että olisi ollut EJK:ssa mutta ehkä muistan väärin.
Eli jos oikein aletaan nusuttelemaan, niin Lukon mieshän se onkin.When they moved to Rauma, Teemu played hockey for the local Lukko club. Eventually the family got a better apartment in Espoo, where from the age of 10 Selanne was considered a special talent mainly because of the determination he displayed in the three-team sports he took up. He played hockey for EJK Espoo, later known as EPS Espoo, bandy for Botnia Helsinki and soccer for Honka Espoo.
http://www.legendsofhockey.net:8080/LegendsOfHockey/jsp/SearchPlayer.jsp?player=11472
Löysitkin hyvän jutun, oltiin molemmat oikeassa ja Lukkokin pääsi osingoille. :thumbup:Ylen Sankia Priha sanoi:Ei tosiaan ole varmaa.. ja kun vähän kuukkeloi niin netistä löytyy vaikka mitä
Eli jos oikein aletaan nusuttelemaan, niin Lukon mieshän se onkin.
Ääh, Tepsin valmentaja Jortikka koutsina, ja se sen sinne liigajoukkueeseen nosti.Trullinkaasu sanoi:Jokeri. :ahem: Kuopiun miästä taitanee ottaa koville.
.
Tätä en kylä odottanut. Ehkä Phoenixilla on kuiteskin vähän parempi tulevaisuus kuin Floridalla, eli ei välttämättä huono siirto. Ainakin niillä on hyvä valmentajaFlorida Panthersin kapteenin Olli Jokisen ura jääkiekon NHL-liigassa jatkuu Phoenix Coyotesin riveissä, kun hänet kaupattiin perjantaina NHL:n varaustilaisuudessa Ottawassa.
Olli Jokinen kiekkoilee jatkossa Wayne Gretzkyn valmennuksessa. (EPA)
Panthers sai kapteenistaan toisen kierroksen varausvuoron ja kaksi puolustajaa. Panthersiin matkasivat puolustajat Nick Boynton ja Keith Ballard.
Jokinen siirtyi Panthersin riveihin 2000 ja hänellä oli kaksi vuotta 6,9 miljoonan euron sopimustaan jäljellä. Hänen paras kautensa Floridassa oli 2006-2007, kun hän teki 39 maalia ja antoi 52 syöttöä 82 ottelussa.
Lehtitietojen mukaan suomalainen oli pyytänyt siirtoa.
- Odotan innolla pelaamista Wayne Gretzkyn alaisuudessa. Olen tavannut hänet ainoastaan ohimennen, Jokinen sanoi Arizona Republic -lehdelle.
- Joukkueessa on paljon hyviä pelaajia. Kauppa on tietysti aina shokki, mutta ne kuuluvat tähän bisnekseen ja olin valmistautunut siihen, Jokinen kertoi.
Floridassa Jokinen ei päässyt kertaakaan pelaamaan pudotuspelejä. Viime kausi oli miehelle henkilökohtaisestikin pettymys.
- Oli aika siirtyä eteenpäin. Minulla oli 89 ja 91 tehopisteen kaudet, jolloin kaikki tilastot olivat plusmerkkisiä. Sitten kohdalle osui huonompi vuosi. En ollut aivan iskussa, mutta meneillään oli monia asioita jotka vaikuttivat peliini, Jokinen totesi.
Tylytystä amerikan malliin..Ilta-Sanomat sanoi:Floridan pääomistaja oli tyytymätön Olli Jokiseen
26.06.2008 19:56
Florida Panthers on perustellut joukkueen monivuotisen suomalaiskapteenin Olli Jokisen myyntiä Phoenix Coyotesin paitaan. Florida Panthersin omistajan yhtiön edustaja Ryan Powers on Miami Herald -lehden mukaan lähettänyt seuran kausikorttilaisille sähköpostin, jossa hän perusteli kauppaa. Teksti ei ole kovin mairittelevaa Jokisen kannalta.
- Olli on hieno pelaaja, mutta hän ei osoittanut johtajuutta eikä hän koskaan pystynyt nostamaan tasoaan, kun olisimme eniten tarvinneet häntä. Tilastojen mukaan Jokinen teki viisi maalia viimeisessä 24 pelissä ja se ei ole hyäksyttävää NHL-joukkueen kapteenilta. Hän pelasi pienellä sydämellä ja tunteella, eikä hän pystynyt johdattamaan joukkuetta pudotuspeleihin, Powers kirjoittaa.
- Tämä siirto tehtiin vain yhdestä syystä: Intohimo ja energia saadaan palautettua jäähalliin, Powers jatkaa.
IS