NIMBY-polli

• Viestiketjun aloittaja jps
  • Aloituspäivämäärä

Vastaanottokeskus naapuriksesi

• Kyllä

Äänet: 10 47,6%
  • Ei

Äänet: 11 52,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    21

Sue_me

Well-known member
Mikäli omakotitaloon joskus päädyn, setäukkosi kaltainen asumislokaatioratkaisu kuulostaisi suunnitelmalta.

jjv

Arschloch
No onpa täällä nyt massimiehiä liikkeellä. Vuorokauden sisään jo toinen omakotitalo-ostoskehottelija.
Kyllä niitä taloja yksiöiden hinnalla saa ja varmasti on tarpeeks syrjässä...
Mummoni perintötorpan arvo oli jotain alle 20k€ ja sentään asvalttitien varrella.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Saa varmaan, mutta joku säällinen ylläpito maksanee "vähän" enämpi kuin yksiön vastike.
Voisi toki joku mummo pistää eläkesäästöt siliäksi, rempata kaiken ja maalämmöt päälle askarrella, sitten perikunta myisi talon Jämsästä 50 kilometriä metsään päin vaikka kymppitonnilla Sumille.

Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Naapureiden välttelyyn löytyy kyllä helppo keino.

Maaseudulta löytyy tyhjillään olevia omakotitaloja paljon ja ostamalla itsellesi metsän keskellä olevan omakotitalon ei sinun enää tarvitse vältellä naapureita, koska niitä ei ole lainkaan lähietäisyydellä.
Maaseudulla on vielä pahempi tilanne. Siellä kuulemma käydään vieraisillakin naapurin luona, ja istutaan ns. iltaa. Näin olen kuullut.
Lisäksi siellä mm. lainataan betonimyllyä toiselta, eikä minulla ole betonimyllyä koska en ole sellaista tarvinnut. Täällä kaupungissa, kerrostalossa asuessa, saattaisi herättää kummeksuntaa jos säilyttäisi betonimyllyä pihalla. Toisaalta, mulla ei ole autoa, mutta maksan vuokrassani parkkipaikan ylläpidosta siinä missä useammankin auton omistajat, joten voisin ihan hyvin ajaa betonimyllyni parkkipaikalle. Tämän kaltaista, itsekästä ja ahnetta ajatustapaahan meille nykyään opetetaan, joten mielestäni olisi ihan perusteltua että saisin käyttööni parkkipaikasta vähintään yhden auton parkkiruudun verran tilaa. Tai sitten vuokrahuojennusta kohtuullisen summan verran. Jos saisi valita, niin ottaisin sen parkkiruudun koska minulla ei ole betonimyllylle muutakaan paikkaa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Sujuisihan se, mutta sitä majapaikaksi tarjottuani Syyrian pakolaisetkin uisivat kotikonnuilleen.

Örfil

Guest
Hausmyllyn soittajien hevisivuprojekti: Betonimylly.

Vitsi kasvatettu omassa kasvimaassa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mun takapihalleni ei saa rakentaa ainakaan Kallen mätitahna- tehdasta, koska muutenhan burb on siellä jatkuvasti ammentamassa ko. nektaria omaan kulhoonsa.

Örfil

Guest
Jos Kallen Mätitahnaan lisättäisiin hieman molybdeenia, sitä voisi käyttää myös moottoripyörän ketjujen sekä kulmavaihteen voiteluun.

burb

.
Mun takapihalleni ei saa rakentaa ainakaan Kallen mätitahna- tehdasta, koska muutenhan burb on siellä jatkuvasti ammentamassa ko. nektaria omaan kulhoonsa.
Tokkopa olisin, sillä Kallen mätitahna ei liity minuun mitenk', enhän ole mainonnan vaikutukselle altistunut.

markoj

Custom User
Takapihaani reunustaa tyhjä tontti, jonne mahtus aimo lauma isis-taistelijoita tai mätitahnaa.