Nimimerkin vaihtaminen

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken

Haa

Vähintään kaksi nickin vaihtoa havaittu tänään.

Tähän tojckiin saapi latoa kommetteja ja mielipiteitä aiheesta.

Itsehän en ihan vähällä sulata Moe Szyslakin poistumista, mutta kaipa siihenkin tottuu? Onneksi henkilö nickin takana pysyy, säilyy, kestää.

Pitäisiköhän itsekin vaihtaa? Ehdotuksia uudeksi?

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
El Tiempo Gigante?

Meikäläisen vois ristiä Päärynäksi, muistelen hahmon Pietari joskus moista käyttäneen (oletan että viittasi minuun).

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Teukka ja M...JA lienevät olleet eniten nikkejä vaihtaneet Forumin historiassa (2kpl)? Itsehän en vaihtaisi vaikka syttyisi ydinsotapydinsota.

Knoukka

Well-known member
Ex-Moekin kyllä jo tajuaa, että vituiksi meni nikin vaihto, mutta ei ylpeydeltään vaihda takaisin tai uutta osuvampaa, kertovampaa nimimerkkiä!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa

Haa

Vähintään kaksi nickin vaihtoa havaittu tänään.

Tähän tojckiin saapi latoa kommetteja ja mielipiteitä aiheesta.

Itsehän en ihan vähällä sulata Moe Szyslakin poistumista, mutta kaipa siihenkin tottuu? Onneksi henkilö nickin takana pysyy, säilyy, kestää.

Pitäisiköhän itsekin vaihtaa? Ehdotuksia uudeksi?
Ei pitäisi.

Moe ehdotti toisaalla, että minun pitäisi vaihtaa pois nykyinen nickini. Toisaalta ymmärrän pyynnön, koska Olga -nimeen hänellä liittyy muunlaisia asioita. Josko sitä kuitenkin pysyisi Olgana?

Jahas, Ilpo vihjaa minuun?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mitä siitäkin nyt tulisi, jos vaihtaisin nimimerkkini nimikirjaimekseni? HK...ei helvetti.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ai se oli Moe. Mä luulin, että AJ vaihto vain kirjaintensa paikkaa. No kai tuohonkin tottuu.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe ehdotti toisaalla, että minun pitäisi vaihtaa pois nykyinen nickini. Toisaalta ymmärrän pyynnön, koska Olga -nimeen hänellä liittyy muunlaisia asioita. Josko sitä kuitenkin pysyisi Olgana?
Voisihan sitä tietysti palata 'juurilleen' ja olla pelkkä J. :rolleyes:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Olen itsekin miettinyt nimimerkin vaihtoa, mutta vielä en ole keksinyt tarpeeksi hyvää nikkiä. Hannah Montana voisi olla hauska, mutta en haluaisi itseäni kutsuttavan Hannah Montanaksi forumin karting-kisoissa ja muissa forum-tapaamisissa. :eek: Joku yksinkertainen (esim. joku hedelmä tai eläin), kuten aiemmin topicissa mainittu Päärynä, voisi olla kiva nimimerkki. Pitää vielä katsella jos jonkun kivan nimimerkin keksisin, mutta mitään harkitsematonta en tee.