Nimimerkin vaihtaminen

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Saatanan ääliö. Just kun olin tottunut tohon edelliseen, niin mikä vittu saa ihmisen vaihtamaan nikkiä? :nope:
:D

Ihan vaan vaihdoin koska se tuntuu olevan muotia.

Ei vaiskaan. Vanha nick oli siitä huono, että se kertoi liikaa henkilöllisyydestä. Jos esim olisin huudellut täällä foorumilla jotain vaikkapa naapurini seksuaalisesta suuntautumisesta ja hän olisikin kova forumisti, niin sehän olisi heti laskenut että 1+1 = toi asuu mun naapurissa ja tullut vetämään nekkuun. Mutta nyt kun huutelen hänen seksuaalisuudestaan niin se laskee että 2+16 = eipähän asu ketään F:n Pyryä tässä lähistöllä, harmi.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland

Ei vaiskaan. Vanha nick oli siitä huono, että se kertoi liikaa henkilöllisyydestä. Jos esim olisin huudellut täällä foorumilla jotain vaikkapa naapurini seksuaalisesta suuntautumisesta ja hän olisikin kova forumisti, niin sehän olisi heti laskenut että 1+1 = toi asuu mun naapurissa ja tullut vetämään nekkuun. Mutta nyt kun huutelen hänen seksuaalisuudestaan niin se laskee että 2+16 = eipähän asu ketään F:n Pyryä tässä lähistöllä, harmi.
Mä luulin, että se on käynyt vetämässä sua nekkuun jo, kun ei ässä enää suhahtele.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ei mahda mitään. Aina kun luen tuon Pyryf -nimimerkin, tulee mieleen, että Pyrys on menettänyt (ainakin) yhden hampaan.

Knoukka

Well-known member

Pyryf...lausutaan Pyrys.