Mulla parani, kun vaihdon akkaa.Ei se vaihtamalla parane. Mikään.
Mulla parani, kun vaihdon akkaa.Ei se vaihtamalla parane. Mikään.
Sano mun sanoneen, hän puhuu täyttä asiaa.Ei se vaihtamalla parane. Mikään.
Varmaan vituttaa suakin ajaa autolla aina vaan ykkösellä!:thumbfh:Sano mun sanoneen, hän puhuu täyttä asiaa.
hmm:doubtful:, pitää vissiin ykkönen laatikosta hävittää pois ihan turha vaihde:yuck:.Varmaan vituttaa suakin ajaa autolla aina vaan ykkösellä!:thumbfh:
Kakkonen on ykkönen.hmm:doubtful:, pitää vissiin ykkönen laatikosta hävittää pois ihan turha vaihde:yuck:.
Jäfkä on vaiftanuft fnikkiä!Kakkonen on ykkönen.
Näin tein. Toivottavasti ei aiheuta samanlaista kaaosta kun sinun nickvaihdos. :thumbup:Jäfkä on vaiftanuft fnikkiä!
Todellakin. :eek!::eek!::eek!::eek!:Haha!
Ei shaatana. Onpa kyllä melkonen look-a-like. :eek!::eek!::eek!:
Saatanan ääliö. Just kun olin tottunut tohon edelliseen, niin mikä vittu saa ihmisen vaihtamaan nikkiä? :nope:
Mä luulin, että se on käynyt vetämässä sua nekkuun jo, kun ei ässä enää suhahtele.
Ihan vaan vaihdoin koska se tuntuu olevan muotia.
Ei vaiskaan. Vanha nick oli siitä huono, että se kertoi liikaa henkilöllisyydestä. Jos esim olisin huudellut täällä foorumilla jotain vaikkapa naapurini seksuaalisesta suuntautumisesta ja hän olisikin kova forumisti, niin sehän olisi heti laskenut että 1+1 = toi asuu mun naapurissa ja tullut vetämään nekkuun. Mutta nyt kun huutelen hänen seksuaalisuudestaan niin se laskee että 2+16 = eipähän asu ketään F:n Pyryä tässä lähistöllä, harmi.
:thumbfh: Busted.Mä luulin, että se on käynyt vetämässä sua nekkuun jo, kun ei ässä enää suhahtele.
Niinpä niin.:thumbfh: Bufted.
Jos toi suhahteleminen ei lopu, niin ei kannata vaihtaa Äffämief -nimimerkkiin!*suhahtelee*
Moen tunnistan jo hajusta, mutta kuka se toinen on? :thumbfh:Vähintään kaksi nickin vaihtoa havaittu tänään.
Moen tunnistan jo hajusta, mutta kuka se toinen on? :thumbfh:
-Aksupaksu -> APaksu
Toivottavasti tämä ei nyt jää vuosiksi vaivaamaan.Ei mahda mitään. Aina kun luen tuon Pyryf -nimimerkin, tulee mieleen, että Pyrys on menettänyt (ainakin) yhden hampaan.
Pyryf...lausutaan Pyrys.
Ihan vaan vaihdoin koska se tuntuu olevan muotia.
Ei vaiskaan. Vanha nick oli siitä huono, että se kertoi liikaa henkilöllisyydestä. Jos esim olisin huudellut täällä foorumilla jotain vaikkapa naapurini seksuaalisesta suuntautumisesta ja hän olisikin kova forumisti, niin sehän olisi heti laskenut että 1+1 = toi asuu mun naapurissa ja tullut vetämään nekkuun. Mutta nyt kun huutelen hänen seksuaalisuudestaan niin se laskee että 2+16 = eipähän asu ketään F:n Pyryä tässä lähistöllä, harmi.
Nojust, kiitos. Niin ja Pyryf tiätty.