Olisko kaverisi mahtanut tästä Mankelissa (ei siis Kummelissa vaikka tuossa niin väitetäänkin) olleesta hahmosta tuon napata?En mä muista mistä tämä nimi on lähtöisin. Kuulin vain eräältä tutultani tämän ja päätin ottaa käyttöön. :tongue:
Pari vuotta olin kerinnyt foorumia lukea ennen kuin kirjauduin. En kuitenkaan halunnut ottaa samaa nimimerkkiä kuin Jatkoajassa käytän. Joku formula-aiheinen piti olla. Siitä se sitten lähti. (Olin kyllä ihan varma, että se on käytössä jo. Yllätyin.)
Jaaha, että myös siellä. Nytpä alkaakin kova mietintä...
Mulla oli pari vuotta sitten kova mietintä, että onkohan tuo se Il Tempo Gigante..?
Olisko kaverisi mahtanut tästä Mankelissa (ei siis Kummelissa vaikka tuossa niin väitetäänkin) olleesta hahmosta tuon napata?
Oliko?
Entiiä, montako teitä siellä Raumalla on?
Luulisin, jotta yksi vaan.
Ihan hyvä. Etunimien etukirjaimet etummaisessa järjestyksessä.
Sukunimestä Nurminen. Ei sen kummempaa
Keksin omani Sebastian Vettelistä, ja siitä ku hän on paras.
Ihan vaan kostoxTšuhna tai suhna (ven. Чухна) on venäläisten käyttämä usein halventava nimitys suomalaisesta. Se on peräisin venäläisten suomalaisille antamasta haukkumanimestä "tšuhonets" tai "tšuhonka", jota käytettiin eritoten suomalaisista, jotka toivat kaupunkeihin maataloustuotteita, esimerkiksi maitoa, voita tai munia.
Wiki
Jari Nurminen!! Tervetuloa, onkos Waden myöskin täällä?
Ihan vaan kostox