sammyosammy
Senior Citizen
...joka luki missä? :eek!:Hitaus havaittu.
Ainiin, tivatut oli vihjeen perusteella molemmat herroja, että silleen meni tässä nyt yli sektorista
...joka luki missä? :eek!:Hitaus havaittu.
Ainiin, tivatut oli vihjeen perusteella molemmat herroja, että silleen meni tässä nyt yli sektorista
...joka luki missä? :eek!:
Kaikkihan nyt tietää ettei naisten urheilu ole urheilua ja ettei naiset tiedä mitään urheilusta.Haa!
Lähdetäänpäs hakemaan kahta urheilun kanssa tekemisissä olevaa henkilöä, joilla on sama sukunimi.
Se oli näemmä kirjoitettu mieleni sivuille....joka luki missä? :eek!:
Ja Loris Capi.Rossi, mm. Seppo ja Valentino
Ovat molemmat samaa sukupuolta, että silleen meni sullakin sektorin ohi.Hitaus havaittu.
En menis vannoon juu nou. Tennis players have fuzzier and bigger balls than others.Ovat molemmat samaa sukupuolta, että silleen meni sullakin sektorin ohi.
Ja mun käsityksen mukaan Williamsin sisko ei oo herra, että vedit samalla omastakin sektorista ohi.
Ja vielä se No Shit.Holmesin veljekset, Sherlock ja John
No Shit Holmes? Tuntematon ottolapsi vai mikävittu?Ja vielä se No Shit.
No Sith?Ja vielä se No Shit.
Se teki vein heteroleffoja toisin kuin John.No Shit Holmes? Tuntematon ottolapsi vai mikävittu?
Oh Sith!No Sith?
No niinhän mä siinä viestissäni juuri sanoin.Ovat molemmat samaa sukupuolta, että silleen meni sullakin sektorin ohi.
Ja mun käsityksen mukaan Williamsin sisko ei oo herra, että vedit samalla omastakin sektorista ohi.
Aijaa, mä käsitin että otit Frankin mukaan koska molempien olisi oltava miehiä.No niinhän mä siinä viestissäni juuri sanoin.
Että sektorista livahti ohi nyt tässä.