Nina Mikkonen ja kotiäitiys

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Siinä mielessä voisi moittia, jos tutkimustulokset poikkeuksetta osottaisivat että tarhassa / päivähoidossa olleilla lapsilla on paremmat menestymisen mahdollisuudet yhteiskunnassa, kuin kotikasvatuksessa olleilla.
Tule sanomaan tuo tänne. :jaska:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Arto Nyberg
TV1 Klo: 19.45 Pvm: 25.01.2009

Vieraina oopperalaulaja Lilli Paasikivi, muusikko, runoilija A W Yrjänä sekä kotiäiti Nina Mikkonen. Suora.
Nyberg takoo, kun rauta on kuuma.
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Itse ainakin olin päiväkodissa. Sieltä asti minulle on säilynyt paras ystäväni, johon en ehkä olisi tutustunut ilman päiväkotia. Mukavampi aloittaa koulunkäyntikin kun ei tarvitse pelätä että saako yhtään ystävää.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Nyberg takoo, kun rauta on kuuma.
Olin juuri tulossa ilmoittamaan asiasta, mutta täällä oltiinkin jo hereillä.


Ei tuolla Mikkosella kyllä kaikki oo kotona, saas nähä minkälaista settiä tänään heittää.
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8222
Saapa nähdä mitä asiaa Timo T.A:lla tänään on, siis vaimonsa välityksellä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Saapa nähdä mitä asiaa Timo T.A:lla tänään on, siis vaimonsa välityksellä.
Juuri näin. Joku täällä epäili että se olisi T.A joka on tassun alla, mutta kyllä mä näen tän myös toisinpäin, että vaimo tässä on enemmänkin aivopesty T.A:n idioottimaiseen ajatusmaailmaan.
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8222
Uusinnan lisäksi haastattelu tulee aikanaan löytymään myös YLE:n elävästä arkistosta, sikäli mikäli rva kampaamomestarimajuria ei ole tainnutettu jollain järeämmänpuoleisella norsupyssyllä ennen lähetystä.
 
Viimeksi muokattu:

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
Itse ainakin olin päiväkodissa. Sieltä asti minulle on säilynyt paras ystäväni, johon en ehkä olisi tutustunut ilman päiväkotia. Mukavampi aloittaa koulunkäyntikin kun ei tarvitse pelätä että saako yhtään ystävää.
Jos rehellisiä ollaan, niin kuinka moni 6-7 -vuotias edes osaa ajatella tollasta? En minä ainakaan muista, että olisi edes käynyt mielessä moinen pelko kavereiden suhteen.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Jos rehellisiä ollaan, niin kuinka moni 6-7 -vuotias edes osaa ajatella tollasta? En minä ainakaan muista, että olisi edes käynyt mielessä moinen pelko kavereiden suhteen.
Kyllä tuon ikäisellä natiaisella voi hyvinkin olla tuollainen pelko. Epävarmuustekijöitä on jo varhain. Piste.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
85% positiivista palautetta? Miten mun on vaikea uskoa tuota lukua:D Kun katselee forumien keskustelua,niin taitaa olla toistepäin.On muuten pelottavan oloinen nainen.Syyttikö Mikkonen päivähoitoa koulusurmista? Tuntui vihjailevan.
 
Ylös