Nina Mikkonen ja kotiäitiys

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Varmasti. Syytä muistaa kuitenkin sekin, että tälle foorumille on kerääntynyt niin monenlaista joukkoa, että mistään asiasta ei voi v-ttuilla ilman että se koskettaisi jotakuta henkilökohtaisesti. Ja mikäs Vapaa tämä sitten olisi, jos mistään ei v-ttuiltaisi?
Näinhän se on ja tätäkin asiaa on täällä vuosien varrella useaan otteeseen sivuttu. Siis sitä asiaa, että kun netissä ylipäätään mitään keskustelupalstaa lukee, niin väkisinkin kuulee joskus negatiivisa asioita jotka koskettavat omaa elämää tai jopa suoraan itseään ja/tai voi ymmärtää vieläpä täysin väärin.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Tutkija Relander Nina Mikkoselle: Hitlerinkin äiti oli kotiäiti!
27.01.2009 10:46, päivitetty 27.01. 11:35

Tutkija Jukka Relander ruotii tiistaina Metro-lehden kolumnissaan kotiäiti Nina Mikkosen nostattamaa päivähoitokiistaa.

Relander toteaa Mikkosen tv-esiintymisestä, että "useimmat tv-vieraat hallitsevat näet edes jonkinlaiset käytöstavat, Mikkonen oli niistä harvinaisen vapaa".

Timo T. A. Mikkosen vaimo, kotiäiti Nina Mikkonen vertasi viime viikolla Ylen aamu-tv:ssä päiväkotijärjestelmää natsi-Saksaan, ja viime lauantaina hän julisti IS:ssa, että työssäkäyvä nainen on kotiäitiä huonompi äiti.

Nyt Relander kritisoi mediaa, koska hänestä Mikkosen esiintymisestä on keskustelun sijaan synnytetty kohu. Relander kaipaisi päivähoitoteemasta asiallisempaa keskustelua.

Kolumninsa lopuksi hän kuitenkin päätyy itsekin Adolf Hitler -vertaukseen. "Mikkosen esiintymistä katsellessa tuli mieleen, että Hitlerinkin äiti oli kotiäiti", Relander päättää kirjoituksensa.

IS
:D:D
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Tämä koko keskustelu on kyllä oikea oppikirjaesimerkki Hitler-kortin oikeaoppisesta käytöstä.

(Grafiikka tiettävästi inkq:n.)
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8224
*reps*

Kun kampaamomestari ei keksi enää uusia 1800-luvulla eläneitä sydämellä puhuvia asiantuntijoita, joita voisi siteerata, niin se vois siteetarata sitten vaikka tuota Pasilan poliisimestaria:
Kun minä olin nuori, niin ei naiset piesseet miehiä. Miehet pieksi naisia, muttei huvikseen koskaan. Vanhuksia ei piessyt kukaan, lapsia pieksi kaikki. Pihan lapsia sai kuka tahansa piestä, eikä kukaan vetänyt huumeita. Maailma oli jengoillaan, ihmisillä kiva rytmi ja vakaus elämässä, toisin kuin nykyään JUMALAUTA!!
http://fi.wikiquote.org/wiki/Pasila

"..ja hän on todellinen asiantuntija, puhuu sydämellään."
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Nina Mikkonen tv-ohjelmassa:
Äitinikin sai herjaviestejä
28.1.2009 10:27

Timo T.A.:n ja Ninan suhteesta syntyi aikanaan valtava kohu. Nina Mikkosen mukaan myös hänen äitinsä joutui kärsimään häirinnästä suhteen alkuaikoina.

- Mulla on paha mieli, mulla on niin hirveän paha mieli Timon puolesta. Äitikin joutui tietysti sen vihan kohteeksi ja sai ikäviä herjaviestejä, kirjeitä ja puheluita, niin kuin mekin, Nina kertoo Perho tuli taloon -ohjelmassa.

- Mutta se, että Timo rakasti ja rakastaa minua ja minä häntä, niin selvisimme siitä. Ihmiset eivät onnistuneet siinä mitä yrittivät ja toivoivat. Ja sit se, että mä olen aika kova muija, hän sanoo.

Nina Mikkosen Ylen aamu-tv:ssä esittämät mielipiteet lasten päivähoidosta ovat nostaneet pariskunnan uudelleen mediamyrskyn keskiöön. Keskustelu on ollut raivokasta ja Mikkoset ovat jälleen joutuneet uhkailun kohteeksi.

Ilta-Sanomille Timo T.A. Mikkonen toteaa, ettei pariskunta aio ainakaan toistaiseksi reagoida uusiin uhkauksiin.

Perho tuli taloon nähdään MTV3:lla torstaina. Mikkos-jaksoa oli referoinut MTV3:n Viihdeuutiset.

IL
Hyvin noillakin menee, mitäköhän paskaa seuraavaksi :D
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8224
Tahtomattaan mediamyllerrykseen joutunut on. Kovasti valtakunnan verkossa julkisuutta vältellyt on. Kivasti ketään ei provosoi. Kutsumatta Seiskan toimittaja kerran viikossa kylässä käy. Alpeilla natsit junalla kulkee. Aikataulussa juna..

*Lääkkeet*
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Hyvin sanoi tuo Perho. On kuulemma menossa reservin majuri Timo Torsti Antero Mikkosen tukikohtaan. :D:D
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Nauratti nämä Mikkosen skidit. Opetettu puhumaan kirjakieltä pienestä pitäen.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Joo-oh, tuo Mikkonen on siis tuollainen kaiken tietävä ja kaiken nähnyt, kova tarve tuoda itsensä joka käänteessä esiin hyvässä valossa, hyhhyh.

Ja nuorempi isotissinen tyhmä kotivaimo :nope:
 
Ylös