Nina Mikkonen ja kotiäitiys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonkki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siinä mielessä voisi moittia, jos tutkimustulokset poikkeuksetta osottaisivat että tarhassa / päivähoidossa olleilla lapsilla on paremmat menestymisen mahdollisuudet yhteiskunnassa, kuin kotikasvatuksessa olleilla.

Tule sanomaan tuo tänne. :jaska:

Arto Nyberg
TV1 Klo: 19.45 Pvm: 25.01.2009

Vieraina oopperalaulaja Lilli Paasikivi, muusikko, runoilija A W Yrjänä sekä kotiäiti Nina Mikkonen. Suora.
Nyberg takoo, kun rauta on kuuma.

Itse ainakin olin päiväkodissa. Sieltä asti minulle on säilynyt paras ystäväni, johon en ehkä olisi tutustunut ilman päiväkotia. Mukavampi aloittaa koulunkäyntikin kun ei tarvitse pelätä että saako yhtään ystävää.

Nyberg takoo, kun rauta on kuuma.

Olin juuri tulossa ilmoittamaan asiasta, mutta täällä oltiinkin jo hereillä.

Ei tuolla Mikkosella kyllä kaikki oo kotona, saas nähä minkälaista settiä tänään heittää.

Saapa nähdä mitä asiaa Timo T.A:lla tänään on, siis vaimonsa välityksellä.

Saapa nähdä mitä asiaa Timo T.A:lla tänään on, siis vaimonsa välityksellä.

Juuri näin. Joku täällä epäili että se olisi T.A joka on tassun alla, mutta kyllä mä näen tän myös toisinpäin, että vaimo tässä on enemmänkin aivopesty T.A:n idioottimaiseen ajatusmaailmaan.

Uusinnan lisäksi haastattelu tulee aikanaan löytymään myös YLE:n elävästä arkistosta, sikäli mikäli rva kampaamomestarimajuria ei ole tainnutettu jollain järeämmänpuoleisella norsupyssyllä ennen lähetystä.

Viimeksi muokattu:
Itse ainakin olin päiväkodissa. Sieltä asti minulle on säilynyt paras ystäväni, johon en ehkä olisi tutustunut ilman päiväkotia. Mukavampi aloittaa koulunkäyntikin kun ei tarvitse pelätä että saako yhtään ystävää.

Jos rehellisiä ollaan, niin kuinka moni 6-7 -vuotias edes osaa ajatella tollasta? En minä ainakaan muista, että olisi edes käynyt mielessä moinen pelko kavereiden suhteen.

Jos rehellisiä ollaan, niin kuinka moni 6-7 -vuotias edes osaa ajatella tollasta? En minä ainakaan muista, että olisi edes käynyt mielessä moinen pelko kavereiden suhteen.

Kyllä tuon ikäisellä natiaisella voi hyvinkin olla tuollainen pelko. Epävarmuustekijöitä on jo varhain. Piste.

85% positiivista palautetta? Miten mun on vaikea uskoa tuota lukua:D Kun katselee forumien keskustelua,niin taitaa olla toistepäin.On muuten pelottavan oloinen nainen.Syyttikö Mikkonen päivähoitoa koulusurmista? Tuntui vihjailevan.