No voi kele, piti tämäkin päivä nähdä

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Koetin jotain mukanäppärää kirjoittaa viiskymppisen kunniaksi, mutta painoin deleteä, teksti oli ihan paska kuten kirjoittajakin. Vedetään sitten jotain puppugeneraattorilla tähän näin.

11,5 vuotta täällä tullutkin hengailtua ja sitä ennen Varikolla. Aika hyvin olen osannut varoa Logout-linkkejä, kun tullut naputeltua viesti jos toinenkin. Nythän tämä mennyt melkein floodaukseksi, kun muodostunut verkon ykkössivuksi ja ei ole liiemmälti tekemistä ilmaantunut (töitten tai...semmosten juttujen parissa), mutta asiaan pitäisi tulla korjausta jollain tapaa tässä lähiaikoina...ainaskin elokuussa konttoritarvikeliikkeeseen.

Onhan täällä ihan huikeita tyyppejä tullut vastaan, iso osa tullut nähtyä livenäkin, mutta onhan noita vielä "ennennäkemättömiä" liuta. Harmi, jotta osa poistunut kokonaan Forumilta (ja osa muutoinkin:() tai ainakin pitämässä määrittelemättömän pitkää taukoa. Ehkä pitää vielä kokea Kilpisjärvi, Bouvet ja Turenki, sen verta paljon tullut kehuja näitten paikkojen miljööstä. Varmaan jonkun ornarinkin näkisin.. Menneissä mööteissä tullut kustua Matxin parvekkeelta ja sammuttua Estaten luona, kerran jäi karting-kisa välistä, kun oli vähän tullut edellisiltana otettua olut tai neljä, mutta vähemmän kuin kolme.

Minä jatkan mutulla moderoimista, Tallikunkku-veikkuun pitämistä, parin turhan tilaston ylläpitoa ja varmaan se vuoden lopussa tulee taas Vuoden Forumisti-arvonta pistettyä pystyyn..niin ja floodaamista tietty.

Varmaan unohdin 107% mitä piti kirjoittaman, mutta ei se nyt ole niin justiinsa. Nyt kuiteskin suihkuun ja menoksi.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Go kouvo!

Mutta muuten olen kyllä sitä mieltä että jumalauta tää on oksettava toikki. Hyi saatana. Voi vittu että hävettää oikeasti. AHDISTAA nyt oikeasti.

Sue_me

Well-known member
Ei voi edes sanoa että pidä toi, kun on jo mennyt yhdellä yli. :wink:

Muutenhan tässä ei varmaan muuta voi sanoa kuin notta jee.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Itse voisin yrittää tähdätä kolmekymppiset samalle päivälle kolmekymppisten kanssa. :ahem:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Tänne vapaalle on jostakin vapautettu niin ihmeellisiä ihmisiä, että tuskin viiskyttonniakaan minua saisi niitä ymmärtämään. Mut mukaan kun sotkeutuu, niin ylpeyttä ei enää ole. Eikä peruuttelua postauksien määrästä.

Koppalakin nosto Kouvolle!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
50k viinanhuuruista kommenttia :confused:
Olutarvostelu/kännithread/merkityksettömät ilmoitukset...niistähän tuo postausmäärä koostuu *röyh*

Tuli vähän semmonen olo tänään, jotta seuraava forumin käytön katkaiseva juttu lienee se työharjoittelu. Ei oikein...silleesä. Pitää vissiin vaan kännissä tavata hameväkeä.