SAMSUNGGGGG TULEE JA SYÄ MEIRÄTTT :ahem: :ahem: :ahem:Päättyy se joskus Applenkin taru -mutta ei vielä. Nokian taru on käytännössä jo päättynyt.
SAMSUNGGGGG TULEE JA SYÄ MEIRÄTTT :ahem: :ahem: :ahem:Päättyy se joskus Applenkin taru -mutta ei vielä. Nokian taru on käytännössä jo päättynyt.
Poikkeus ei kuitenkaan vahvista tässä sääntöä.No ei Googlen omista Nexus-puhelimistakaan ole ollut kauheasti haittaa Android-valmistajille.
No alamäki alkoi tuolta vuodesta 2007 ja ahdinko on kasvanut sen jälkeen vuosi vuodelta.Törni on kyllä yks maailmanlopun profeetta. Monettakohan vuotta putkeen se Nokiankin taru on jo päättynyt...?
Kannattaahan se varmuuden vuoksi ennustaa, että Nokian taru päättyy. Jos osuu oikeaan, niin voi kehua, että kyllähän minä tämän tiesin.Törni on kyllä yks maailmanlopun profeetta. Monettakohan vuotta putkeen se Nokiankin taru on jo päättynyt...?
En halua veikata, mulla on malttia odotella rauhassa ja vittuilla jälkikäteen. Mutta eikös nämä uudet puhelimet ainakin kohtalaisen positiivisen vastaanoton ole saaneet?No alamäki alkoi tuolta vuodesta 2007 ja ahdinko on kasvanut sen jälkeen vuosi vuodelta.
Mitä itse veikkaat, kauanko firma vielä kukkuu?
Puheiden tasolla varmaan, mutta näkyykö se myyntitilastoissa asti?Mutta eikös nämä uudet puhelimet ainakin kohtalaisen positiivisen vastaanoton ole saaneet?
En tiedä, en ole seurannut. Joten näin hataralla pohjalla on meikäpojan asiakeskustelu. Mutta tähänhän te olette kaikki jo tottuneet, eiks jeh?!Puheiden tasolla varmaan, mutta näkyykö se myyntitilastoissa asti?
Kaikkia näitä Nokian "pelastavia" puhelimia on hehkutettu Suomen lehdissä. Silti ovat flopanneet.Mutta eikös nämä uudet puhelimet ainakin kohtalaisen positiivisen vastaanoton ole saaneet?
Vielä kun Nokia haastaa sen oikeuteen mallisuojan kopioinnista, niin avot.Itse arvuuttelen nyt HTC:n tulevaisuutta. Kadonneet volume-nappulat ja sen verran sisäänpainunut latauspistoke, ettei lataa kaikilla johdoilla.
On saattanut sattua jo aiemmin Suomessa, kun tuolla toisaalla mulla on käytössä Alcatelin halpiskännykkä kera Orangen predpaid-liittymän ja HTC on vain mukamasnavigaattorina (joskaan en sitä tälläkään kertaa käyttänyt sellaisena), joten en oikein tiedä mistä niitä kadonneita nappuloitakaan etsisi.
Törnin kun laittais ison firman diktaattoriksi, niin viikko myöhemmin siellä ei olis ketään töissä ja viikko siitä olis kaikki kiinteistötkin maantasalla. "Ei tästä mitään tule...ei täällä kannata mitään tehdä...hanskat tiskiin, kohta romahtaa kaikki"Törni on kyllä yks maailmanlopun profeetta.
Hyvin ovat pysyneet jo vuositolkulla :thumbup:Törnin kun laittais ison firman diktaattoriksi, niin viikko myöhemmin siellä ei olis ketään töissä
Nexukset tosin on Samsungin laitteita eri merkeillä (paitsi ensimmäinen oli HTC:n ja tabletit ASUS:n)No ei Googlen omista Nexus-puhelimistakaan ole ollut kauheasti haittaa Android-valmistajille.
Paitsi seuraava on LG ja sitä seuraava todennäköisesti Motorola.Nexukset tosin on Samsungin laitteita eri merkeillä (paitsi ensimmäinen oli HTC:n ja tabletit ASUS:n)
Brändit ja niihin kuuluvat nimet liittyy mihin milloinkin. Kaikki tässäkin yhteydessä mainittu kama tehdään silti Kiinassa ja Kauko-idässä samoissa tehtaissa -suunnittelu siellä sun täällä.Paitsi seuraava on LG ja sitä seuraava todennäköisesti Motorola.
Mutta eihän semmoinen kannata?Hyvin ovat pysyneet jo vuositolkulla :thumbup:
No kerro nyt lopulta mikä sinusta on hyvä ja mikä huono?Mutta eihän semmoinen kannata?
Hanskat tiskiin vaan, ei siitä mitään tule. Ei kannata. Anna olla.No kerro nyt lopulta mikä sinusta on hyvä ja mikä huono?
PS. On meillä nytkin pieni saneeraus käynnissä mutta mun hemmot pysyy kaikki.
Heh, sinustahan tuli itsestäsi se josta aluksi syytit minuaHanskat tiskiin vaan, ei siitä mitään tule. Ei kannata. Anna olla.