Nollatolkkutesti

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pyydettiin bvileisiin kera naisenemmistöisen osanottajajoukon. En lähtenyt. Snooker voittaa kaiken.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Pyydettiin bvileisiin kera naisenemmistöisen osanottajajoukon. En lähtenyt. Snooker voittaa kaiken.
Mee nyt ihmeessä kun vielä ehdit. Sitä mailaa ehdit kiillottamaan tarvittaessa myöhemminkin.

Itse poltin pikkusikarin. Arvostelu: tuoksu on parempi kuin maku. Poskareita vedin, kun tuntui ettei elimistö halua päästää savua keuhkoihin. Kiintiö tuli taas täyteen.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mee nyt ihmeessä kun vielä ehdit. Sitä mailaa ehdit kiillottamaan tarvittaessa myöhemminkin.

Itse poltin pikkusikarin. Arvostelu: tuoksu on parempi kuin maku. Poskareita vedin, kun tuntui ettei elimistö halua päästää savua keuhkoihin. Kiintiö tuli taas täyteen.
Määh!!! MÄÄÄÄH!!!!!!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Joo ei postata tähän selvinpäin, vain kännissä...

Hetkinen

BON JONI!

Lugera

Well-known member
Olen absolutisti ja tulen aina olemaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Onko Suomessa vielä reservin lisäksi nostoväki joka on jaettu eri luokkiin. Miten noihin pääsee/joutuu?
Nostoväki on rauhanoloissa asepalveluksen suorittaneita, reservissä olleita, mutta iän vuoksi nostoväkeen siirrettyjä.

Nostoväki jaetaan kolmeen luokkaan, siten että

* I luokkaan kuuluvat ne asevelvolliset, joiden reservissäoloaika on päättynyt;
* II luokkaan ne, jotka ovat olleet kutsunnan alaisia, mutta jotka ovat vapautetut rauhan aikana palvelemasta vakinaisessa väessä; sekä
* III luokkaan ne asevelvolliset, jotka eivät vielä ole olleet kutsunnassa, ne, jotka ovat velvoitetut saapumaan uudelleen tarkastettaviksi ja ne, jotka ovat saaneet vakinaiseen palvelukseen astumisen lykkäystä tai edelleenpalvalemisen lykkäystä.
Mie kait kuulun II ryhmään, vaikka B-mies olinkin.