super_1600
Well-known member
- Liittynyt
- 22.8.2005
- Viestit
- 362
petterillä aktiivinen lukko,,,,tuoko paljon etua
Ei, ilm. jopa hieman päinvastoin.petterillä aktiivinen lukko,,,,tuoko paljon etua
Miksei? Eikös aktiivilukot ole paljon kovempi sana kuin mekaaniset? Tietenkin vanha auto ja uudet on nopeampia mekaanisillakin lukoilla.Ei, ilm. jopa hieman päinvastoin.
Toivottavasti moottorissa ois tehot samassa tikissä kun Loebin -06 autossa.
Iltajossain oli Solbergin haastattelu ja hän sanoi, että olisi halunnut mekaaniset lukot, mutta niitä ei oltu kyetty toimittamaan. Loeb oli kuulemma väittänyt mekaanisten lukkojen olevan paremmat...Miksei? Eikös aktiivilukot ole paljon kovempi sana kuin mekaaniset? Tietenkin vanha auto ja uudet on nopeampia mekaanisillakin lukoilla.
Voisiko olla syynä se että Petter on tottunut ajamaan mekaanisilla lukoilla?Miksei? Eikös aktiivilukot ole paljon kovempi sana kuin mekaaniset? Tietenkin vanha auto ja uudet on nopeampia mekaanisillakin lukoilla.
Sää toistat itteäs.Se että Norja on Loebin heikko kohta tarkoittaa vain sitä että ei voita niin isolla marginaalilla kuin muissa ralleissa.
Jep. Onneksi promoottori säilyy samanaTaattua wrc:tä, tulossivut jäätyy ja radiosta tulee kaikkea muuta taivaan ja maan väliltä kuin itse kisaan liittyvää. Ei mithään hajua taas missä mennään.
Radion urpo vaan sai päähänsä, että lämmittimien asentaminen autoon olisi jotenkin dramaattista. Ei ongelmaa, siis.Hirvosella autossa jotain ongelmaa,, pätkii
Varmaankin tarkotuksella ottelee nyt alun rauhassa ettei tarvi taas selitelläLatvala aloittanut varovaisesti tällä kertaa.