Nukkumisasento

Missä asennossa nukut?

• Selällään, kädet kasassa

Äänet: 1 1,6%
  • Selällään, kädet levällään

Äänet: 5 7,9%
  • Kyljellään suorana

Äänet: 7 11,1%
  • Kyljellään kippurassa / sikiöasennossa

Äänet: 28 44,4%
  • Mahallaan

Äänet: 17 27,0%
  • Jokin muu asento (mikä?)

Äänet: 5 7,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    63

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kellon pyöriessä tuli mieleen, että just tätä ei olekaan vielä kysytty. Hähhätihää. Vaihtikset kopsasin vanhoillislestadiolaisten palstalta.. Niin mitenkä minä sinne? Noku..silleesä vaan! En siis ollut tutkimassa heidän suhtautumistaan mediamaksuun.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Taa on silleen hankala, jotta itse nukkuisin mieluiten selallaan, kadet levallaan, mutta vaimo ei tykkaa siita seuraavasta kuorsauksesta, joten nukun (tai yritan) vatsallaan....

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Moon useasti ajatellut ottaa aiheen jotenkin puheeksi forumilla. Nyt ei enää tarvitse, kun kouvo avasi pelin. Kohtapa uneen mennessäni rekisteröin muutaman nukkuasennon, ja saatan ne julkaista tulevaisuudessa?

Joni

Well-known member
Jompikumpi kylki yleensä ja eniten siis oikeella.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Ennen nukahtamista tulee vaihdeltua asentoa ja oltua sekä mahallaan että selällään, mutta nykyisin tykkään eniten nukkua mahallaan. Välillä tulee myös oltua kyljellään. Jollakin mahallaan oleminen vaan tuntuu rennoimmalta ja mun on mielestäni jopa helpompi saada unta jos olen mahallaan.

Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Äänestin sikiöasentoa, koska nukun kyljellään enkä aivan suorana (onko se edes mahdollista?). Joskus nukun myös selällään, mutta ellei uni tule, kylkiasennossa se tulee. Mahallaan nukkuminen ei ole hirveän mukava asento. Selällään nukkuminen rentouttavin.

Jos nukun vasemmalla kyljellä tyypillisessä asennossa, vasen jalka on lievästi koukussa polvesta. Oikea jalka 90 asteen kulmassa lonkasta ja polvesta. Vasen käsi suorana vatsan edessä. Oikea hartia taipuu eteen, oikea käsi kulmikkaasti 'ylhäällä' pään edessä. Pää tukeutuu tyynyyn.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Oisin halunnu vasta kahteen kohtaan, mutta ei voinut. Vastaukseni on siis Kyljellään kippurassa ja selällään kädet kasassa. :D

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Pitkällään on yleensä tullut nukuttua. Kuusysiäkään tuskin kannattaa tänne tarjota.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Tietääkseni nukun kyljellään kippurassa, mutta aamulla herään aina selälleni.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Vähän kaikilla mahdollisilla mutkilla, mutta useinmiten varmaankin mahallani. Selällä harvemmin.

TheStig

Tame Racing Driver
Sijainti
Pimennossa
Kyljelläni tai sitten mahallani silleen, että polvet on koukussa.

<OT>Tää taitaa olla mun 107. postaus. Tarkoittaakos se nyt sitten sitä, että paluuta ei ole ja on tuomittu jäämään tänne jarnailemaan vähintään 10 vuodeksi?</OT>