Numerot lauluissa-visa.

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Pisteet:
1. PuoliPöhkö 29
2. Albert Oil 24
3. PeeVee79 22
4. Toleranssisiipi 19
5. Mosse 16
6. Sammyosammy 15,5
7. WebSlave 15
8. Jupla 14
9. Pyryf 10.5
10 Melinda 9
11.Quig 3

Insinööri- ½pöhkö- hallitsee numerot! Voittona hyvä mieli ja parempi ruoka, kun itse teet!:thumbup:

Pisteet on laskettu päässä, virheitä voi olla, huomauttaa saa. Mossella ja juplalla hieman epätarkkuutta kappaleessa 24, mutta hyväksyin.

Idea taisi lähteä joskus vuosia sitten tuosta Stripteasetanssijasta, montako kaljaa yhteensä. Osa helpommista tuli luontevasti, tuon Pieksämäen aseman 013 muistin jostain, samoin Hengaillaan. Netistä löytyy joku keskustelupalsta, jossa on näitä numeroita lauluissa mietitty. Sieltäkin nappasin jonkun.

Kiitokset osallistujille!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ihan hyvä visa. En viittiny osallistua koska houkutus googlettaa muodostui liian suureksi. Siksi en osallistu visaliigaankaan. Pakko saada tietää heti kaikki.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Paljos sulla?;)
Quig kuitenkin osallistui ja luulen, että nuorelle (?) kaverille vanhojen laulujen sanat ei niin tuttuja lie.
Musiikki on noin yleisesti ottaen tuttu alue, mutta vanhemman polven suomalaishittien laululyriikat eivät ole ominta alaani.

Ja se on muuten Quiq... :eek:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Ihan hyvä visa. En viittiny osallistua koska houkutus googlettaa muodostui liian suureksi. Siksi en osallistu visaliigaankaan. Pakko saada tietää heti kaikki.
Ei uskalla!!!!!! :D:D:D Jänishousu istuu maassa orkkuen...
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Musiikki on noin yleisesti ottaen tuttu alue, mutta vanhemman polven suomalaishittien laululyriikat eivät ole ominta alaani.

Ja se on muuten Quiq... :eek:
Jep. Taisi P1 Rain hehettelyt olla suunnattu enempi mulle väärän kirjoitusasun vuoksi. No, toivottavati maailma ei kaatunut - kummaltakaan.
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Jep. Taisi P1 Rain hehettelyt olla suunnattu enempi mulle väärän kirjoitusasun vuoksi. No, toivottavati maailma ei kaatunut - kummaltakaan.
Joo, en minä millään pahalla sitä. :) Nimenomaan siihen kirjoitusvirheeseen.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24209
Sijainti
lappeen Ranta
Musiikki on noin yleisesti ottaen tuttu alue, mutta vanhemman polven suomalaishittien laululyriikat eivät ole ominta alaani.

Ja se on muuten Quiq... :eek:
Kaikissa koneissa ei saa p-kirjainta käännettyä tolleen toisinpäin ihan tosta vaan :frank:.
 
Ylös