Nuorin maailmanmestari?

jäämies

Well-known member
Liittynyt
7.3.2004
Viestit
825
Ykkösissä Alonsosta leivottiin kaikkien aikojen nuorin maailmanmestari viime kaudella. Kuka mahtaa olla nuorimpana rallin MM-tittelin voittanut kuski? Olisiko Hirvosella vielä saumaa uuteen ennätykseen?
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Onkos Mikolla nyt ikaa 25? Eli taitaa aika tiukkaa tehda tuon mestaruuden kanssa niinkauan kun Röönholmi on tallitoverina ja haastaja-autoissa istuvat Loeb ja Solberg. Jos Mikko mestaruuden joskus vie, menisin sanomaan etta se tapahtuu lahempana 30 ikavuotta.
 

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
Ma sanoi:
Onkos Mikolla nyt ikaa 25? Eli taitaa aika tiukkaa tehda tuon mestaruuden kanssa niinkauan kun Röönholmi on tallitoverina ja haastaja-autoissa istuvat Loeb ja Solberg. Jos Mikko mestaruuden joskus vie, menisin sanomaan etta se tapahtuu lahempana 30 ikavuotta.

Reilu 6 % tällä hetkellä vastanneista uskoo Mikon maailmanmestaruuteen
tänä vuonna. Tuossa on linkki, niin voitta käydä vilkaseen ja ja vaikka
äänestämässä.

http://bonus.mtv3.fi/aanestys/aanesta.shtml/urheilu?418807=2

Kun on Mikolla niinkin kova tallikaveri, niin on melko vaikea saavuttaa maailmanmestaruutta. Jotta se olisi mahdollista. Fordin pitää olla tosi ylivoimainen muihin verrattuna ja Bossella epäonnea. Saako Mikko edes voittaa, jos on johdossa ja kaksoisvoitto Fordille tulossa?
Suop nähä.
 

mrj-fin

Banned
Liittynyt
5.6.2005
Viestit
179
Sijainti
Helsinki
Itse en usko ollenkaan Mikon kykyihin, se näkyy nimittäin jo ulospäin kuka on kuski ja kuka ei.
 

jäämies

Well-known member
Liittynyt
7.3.2004
Viestit
825
mrj-fin sanoi:
Itse en usko ollenkaan Mikon kykyihin, se näkyy nimittäin jo ulospäin kuka on kuski ja kuka ei.
Jaa millähän tavalla ulospäin se oikein näkyy jos on hyvä kuski? :doubtful:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Aiwinar sanoi:
Myös Juha Kankkunen otti mestaruuden 27 vuotiaana vuonna 1986. Paljonkohan on eroa kuukausissa?
Kankkunen on syntynyt huhtikuussa, muistaakseni 2. päivänä (1959) ja McRae elokuun 5. (1968), joten McRae on nuorin. Eroa noin 4 kuukautta McRaen hyväksi.
 

vmjs

Well-known member
Liittynyt
9.7.2003
Viestit
903
mrj-fin sanoi:
Itse en usko ollenkaan Mikon kykyihin, se näkyy nimittäin jo ulospäin kuka on kuski ja kuka ei.
Melko väsynyttä provoa.

Itse odotan Hirvoselta ekaa MM-osakilpailun voittoa tänä vuonna. Mestaruus sitten vaikka ens vuonna. :thumbup: Grönholmi kun nyt näyttää vievän mestaruuden tällä kaudella mitenkä tahtoo. Niin haluan ainakin uskoa. :p
 
Viimeksi muokattu:
Ylös