Nyt totuus esiin!

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Tohon otsikkoon nähden burb, tai Mehe vois paljastaa, että on Twitterissä nimellä Sporde Porttila.

Jari Porttila ‏@SpordePorttila

Piileskelemme tällä hetkellä Edward Snowdenin kanssa salaisessa piilopaikassa. Teen Edwardista isoa juttua Tulosruutuun.

Kirjoitan Edwardista myös kirjaa, jonka nimi on NSA-vuotajan käry.

Kirottua, kuulen seinän takaa liikaa askelia. Tulosruudun mikrofonivarasto ei taidakaan olla paras piilopaikka. Meidän on paettava.

Emergayncy @HiltonHelp ! you need to hide me and Edward Snowden immediately now. We are running from USA government. br. Jari

Juoksemme Edwardin kanssa MTV3:n toimituksen katolle, josta nousemme Karhuvaarojen helikopterilla ilmaan. Minä ohjaan, Edward on piilossa.

Ohjaan helikopterin jyrkästi kohti länttä. TÄSTÄ alkoi meidän kilpajuoksumme sananvapauden ja Tulosruudun erikoislähetyksen puolesta.

Olen valinnut pakopaikaksemme Miamin Hiltonin. Minulla on siellä käyttämättömiä bonuspisteitä. @HiltonHelp bring us champangay

Edward on hyvin vähäpuheinen, mutta minulle on jo selvinnyt, että hän on suuri Suomen ystävä, joka uskoo Tero Pitkämäen MM-kultaan.

Lennämme parhaillaan Norjan yllä ja kaik.. kirottua! Norjan hiihtoliiton ilmatorjunta ampuu meitä tykeillään! Meihin osui! Syöksymme maahan!

Onneksi ehdin laukaista MTV3:n laskuvarjot ja leijailemme Edwardin kanssa tuulen mukana kohti avomerta. Pudottautumme vesiskoottereille.

Lähdemme vesiskoottereilla täyttä häkää ylittämään Atlanttia, mutta huomaan, että joku seuraa meidä uimalla kroolia. Se on Vladimir Putin.

Putin yrittää tarrata Edwardia jalasta, mutta teen jalomielisen liikkeen ja ojennan MTV3:n mikrofonin Edwardille. Hän hakkaa Putinin irti.

Vauhti kiihtyy ja kysyn Edwardilta mitä seuraavaksi tapahtuu. Edward huutaa, että emme voisi mennä USA:han. Hänet pidätettäisiin heti.

Ennen kuin ehdimme miettiä asiaa huomaamme, että edessämme on koko USA:n sotalaivasto. Näky on valtaisa. Edward kalpenee.

Obama huutaa megafoniin käskyn antautua. Huudan MTV3:n mikrofonilla takaisin, että minulla on pressikortti ja bonuspisteitä Hiltoniin.

Obama rukoilee Pardonia. Huudan, että olen Porttila enkä Pardon. Edward ei sano vieläkään sanaakaan.

Hermostun pattitilanteeseen ja ammun MTV3:n mikrofonilla varoituslaukauksen ilmaan.

Laukaus osuukin NASA:n säähavaintopalloon, joka putoaa USA:n sotilaslaivaston päälle ja räjäyttää sen. Jatkamme Edwardin kanssa matkaa.

Rantaudumme Miamiin. Kun Edward ottaa epäröivän askeleen maankamaralle, kaadan hänet maahan ja laitan MTV3:n käsirautoihin.

Edward huutaa "what are you doing?!", vastaan "QUIET!" ja kerron olevani kivenkova republikaani ja Disneyland-kävijä. #Romney

Minä tein sen, mihin FBI, CIA, USA:n hallitus tai Norjan hiihtoliitto eivät pystyneet. Pidätin isänmaan vihollisen Edward Snowdenin.

Kun pidätin Snowdenin, huomasin, että hänen veriarvonsa olivat korkeat. Otin äkkiä Snowdenin passin, raaputin sitä ja alta paljastui NORWAY.

Kävi ilmi, että Snowden toimi Norjan Hiihtoliiton lääkärinä vuosina 1994-2001 - siis Lahteen asti! Sen jälkeen väärennöspassilla CIA:ssa.

Hello international @media @FOX @CNN Edward Snowden was next Norway Ski Federation doping doctor 1994-2001, I arrest him in Miami now.