Pietari
HarjunHerra
Jätkä huijaa. :jaska:Ehkä kaksi tai neljä, muttei enempää kuin kolme.
Jätkä huijaa. :jaska:Ehkä kaksi tai neljä, muttei enempää kuin kolme.
Ihan parsa selitys Keskihinnat kääntyneet nousuun..ja öljyn hinnassa ihan selvästi korotuspaineita:ahem:St1:n toimitusjohtaja Kim Wiio sanoi:– Nyt näyttää siltä, että öljyn hinnan putoaminen olisi pysähtynyt ja keskihinnat kääntyneet nousuun. Silloin siinä ei enää ole pudottamisvaraa.
Rupesi tuo Wiion satuilu ärsyttämään siinä määrin, että laitoin miehelle suoraan sähköpostia ja kysyin millä ukko perustelee "tietonsa" siitä, että öljyn markkinahinta olisi kääntynyt nousuun tilanteessa, jossa reaaliaiakaiset käppyrät näyttävät samaan aikaan lukijalle täysin päinvastaista.Tämän halvemmaksi bensa ei tule
No kun on näitä korotuspaineita ja silleen. Pitäis katettakin saada.
Ihan parsa selitys Keskihinnat kääntyneet nousuun..ja öljyn hinnassa ihan selvästi korotuspaineita:ahem:
Entäs tämä:Toi oli kieltämättä aika hassu jutska:
23.10.2008 Tämän halvemmaksi bensa ei tule
-mm. kommentti "En oikein usko, että saamme 1,10-alkuisia polttoainehintoja"
– Markkinatilanne on niin rauhaton, että huomenna tilanne voi jo olla toinen, Wiio muistuttaa.
Entäs tämä:
Minä muistan, notta 1e ja 0,7e litralta.Paljonko bensa ja diesel maksoivat heinäkuussa 2002?:doubtful:
POLTTOAINEIDEN HINNAT PÄÄTEIDEN VARSILLA 10.6.2002
Itä-Suomi keskimäärin 1,096 / 0,779
Oulu 1,076 / 0,755
Lappi 1,099 / 0,782
Ahvenanmaa 1,173 / 0,858
Kaikki 1,101 / 0,782
Nyt on raagaöljy vähän halvempaa kuin tuolloin.Minä muistan, notta 1e ja 0,7e litralta.
Minä kylläkin löysin tietoa, jotta öljy olisi ollut yli puolet halvempaa tuolloin Valuuttakurssi apaut sama ollut tuolloinkin..Nyt on raagaöljy vähän halvempaa kuin tuolloin.
Bensa maksoi toukokuussa 2005 1,17 euroa litralta.Viimeksi 2005 toukokuussa öljy ollut yhtä halpaa.. Koskakohan bensaa saisi alta euron?