Off-Season on alkanut - mitä F1:n tilalle?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Odotusta. Sepukulaatioita. Huhuja comeback:stä a la Silli season. jne.

Toiveita (ehkä turhia) tulevasta tasaisesta kaudesta.

Onneksi on muutakin, kuin formulat. Esim. lätkää jne.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Niin kyllä spekuleeraamista tallipaikkojen lisäksi on ihan siitä mitkä tallit ovat mukana ensi kaudella...

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jaa'a.. eiköhän SM-Liiga hoki astu kuvioihin entistä vahvemmin. Toisaalta alppihiihdon maailmancupista voi odotella hyviä tuloksia Palanderilta ja Poutiaiselta.

Enrique

Well-known member
Pian alkaa mäkihyppy ym. talviurheilu. Niitä tulee seurailtua. Ja tietysti SM-liigaa aktiivisesti. Mutta kyllä sitä maaliskuuta silti kovasti odottelen. Eikä sitäkään tarvi kauaa odotella, kun kovat spekulaatiot alkaa.

Jeeves

Well-known member
Eihän tässä tarvitse odotella kuin tammikuun puolelle, kun uudet autot esitellään yleisölle. Sekin on omalla tavallaan kauden kohokohtia. Ja armoton spekulonti myös.
:)

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Jr- sanoi:
Vieläköhän kolmosella selostaa se Jani Uotila tjsp. mäkihyppyä :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck:
"Jaaa sieltäääää... nouseeeeee puomilleee... Ladislaaaav Rygllllll... jokaaaa...--" (Tässä vaiheessa on jo seuraava hyppääjä puomilla.)

:yuck:

Itse aiheeseen. Jos penkkiurheilusta puhutaan, niin alppilajeja ja mäkihyppyä seuratessa tuo taitaa mennä.

FO110K

Banned
no alkuun on Lanit jossa pääsee nöyryyttään autopeleissä muita, joten pahin kausi alkaa vasta ens kuussa :p
Jääkiekko kai pääosin korvaa F1 puolen omalla kohdalla...

Absolut

Private member
Alppihiihto, ehkä muutkin talviurheilut vähäisissä määrin.

Enemmän saattaa taas (toivottavasti :rolleyes: ) mennä ihan henk.koht. urheilun puolelle. Tai sit vaan olen ja lihoan.

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Mäkihyppyä tulee seurattua, miksei myös alppihiihtoa. SM-liigaa voisi seurata, kun alkaa tulla näitä kovia nimiä Suomeenkin, tietenkin myös A-maajoukkueen turnaukset (Karjalaturnaus jne...)

Mordax

Well-known member
Sijainti
Kuopio
Talven aikana spekuloidaan ensi kauden kuskivalinnoilla, uusilla autoilla ja testivauhdilla. Pahimpaan penkkiurheilunpuutostilaan ei liene aihetta, sillä mäkihyppyä ja eritoten alppihiihtoa tulee seurailtua lähes yhtä innostuneesti kuin vormuloita. Harmi vaan että alppihiihtokausi alkaa oikeasti vasta viiden viikon päästä. :jaska:

Eikohän sitä vielä jotain muutakin keksitä. Voisihan sitä ITSEKKIN vaikka apinoida Palanderia ja Poutiaista laskettelurinteissä.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Mä olen niin fakki-idiootti jo, että ens kuun kolmanteentoista päivään asti oottelen uutisia Jaguarin kohtalosta ja sitten siirryn oottelemaan ekaa uuden auton esittelyä.

Apa_02

Well-known member
Jääpallo, paikan päällä... kädet, jalat ja munat jäässä. Ihan kurko laji, vaikka tarkoitettu eskimoille

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Bobakki sanoi:
Mä olen niin fakki-idiootti jo, että ens kuun kolmanteentoista päivään asti oottelen uutisia Jaguarin kohtalosta ja sitten siirryn oottelemaan ekaa uuden auton esittelyä.
:thumbup:

Ja joidenkin juttujen mukaan "päätös" pitäisi tulla jo 9.11. (Hmm. mielenkiintoinen päivämäärä).

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
Jr- sanoi:
Vieläköhän kolmosella selostaa se Jani Uotila tjsp. mäkihyppyä :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck:
Toivottovasti YLE kahmisi suuremman osan lähetyksistä kuin mtv, hoopin selostusta on paljon mukavampi kuunnella :)

MTV3:n televisioimanahan kisa ei mitenkään kovin nautinnollinen ole.. on se käsittämätöntä miten yksi kanava voi pilata joka ikisen lajin mitä ottaavat ohjelmistoonsa.

Jone

Well-known member
Sijainti
Savonlinna
Kyllä se talvi sujuu loistavasti, kun viettää aikaa Talvisalon jäähallilla, missä SaPKo (Savonlinnan Pallo-Kerho) pelaa huippujännittäviä otteluita jääkiekon Suomi-sarjassa. Tervetuloa kaikki katsomaan!

PS. SaPKoa valmentaa muuten legendaarinen (ainakin omasta mielestäni legendaarinen) Ari-Pekka Selin.