^^
Mulleko tuo kommentti oli tarkoitettu...? Ilmeisesti.
Siis arvostan jokaista kuskia, joka tuolla rattia kääntää siinä mielessä, että kukaan lahjaton siellä ei pärjää. Kimin suoritus oli ihan uskomaton, en olis ikinä uskonut, että kaveri pystyy vielä mestaruuden voittamaan ja hieno juttu että pystyi. :thumbup:
Mutta Kimi-fania musta ei koskaan tule. Ja arvostaisin ENEMPI, jos kaverin asenne olis jotain muuta. Mutta onhan se toki todella hienoa, että Kimi on oma itsensä ja sillä tavalla menestyy. Ei siinä mitään. Mutta joo, arvostan Schumia silti korkeemmalle. Etköhän itsekin ymmärrä miksi. Ja tottakai fanitus perustuu aina tunteisiin myös, eikös vaan? Tässähän on kysymys mielipiteestä, eikä se varmaan ikinä voi objektiivinen olla.
Mutta enkös mä kirjoittanutkin, että en arvosta Kimiä niin paljon kuin ehkä pitäisi sen asenteen takia. Eli siis arvostan kyllä, mutta tosiaan, ehkä en sitten osaa nähdä Kimiä oikeella tavalla.
Joka tapauksessa Kimin suoritus oli uskomaton. Ehkä en olis pitänyt sitä edes uskomattomana, vaan odotettuna, jos MUN MIELESTÄNI kaveri laittais KAIKKENSA PELIIN. Mä en usko että laittaa. Se olis ylivoimaisempi jos laittais. Niin uskon.