Lancer
Realisti
Juu, voi sekin olla. Hemmetti kun piti sekin änkeä mukaan.JPP sanoi:Kattelin kanssa, että mitä vekkejä siellä on, mutta taitavat olla peräisin siitä vesileiman S-kirjaimesta.
Juu, voi sekin olla. Hemmetti kun piti sekin änkeä mukaan.JPP sanoi:Kattelin kanssa, että mitä vekkejä siellä on, mutta taitavat olla peräisin siitä vesileiman S-kirjaimesta.
Ferrarin kotisivujen mukaan Massa testasi siis joitakin osia uudesta aeropaketista.Scattered showers and a wet track characterized the day. Felipe Massa and Luca Badoer were the two drivers, designated to start this test session. The Brazilian driver tested some updates of the F2008's aerodynamics, while the official test driver of the Scuderia continued working on the development of the car's standard version. Taking into account the conditions of the track, the team decided to limit the kilometres driven today: 40 laps by Felipe (best lap time 1.30.673) and 33 laps driven by Luca (1.31.288).
The Scuderia will continue the tests tomorrow with Luca Badoer and Felipe Massa.
Sillä on liian iso ego, kuten Alonsollakin.Device sanoi:Miksi Delarosaa ei nostettu kisakuskiksi? Pedro on kokoajan säännöllisesti nopeampi kuin Heikki ja Lewis.
Device sanoi:Miksi Delarosaa ei nostettu kisakuskiksi? Pedro on kokoajan säännöllisesti nopeampi kuin Heikki ja Lewis.
Sataako siellä edelleen vettä? Olis kannattanu mennä testaamaan Valenciaan siellä paistaa aurinko BMW:n mukaan.
mielenkiintoistajupla sanoi:Jälkispekulointia viime viikon Jerezin testeistä MSa:sta.
Ferrari on lisännyt etumatkaansa McLareniin, sillä F pystyi Bahrainissa testaamaan paremmissa oloissa kuin M Jerezissä. McLaren aliohjaa keskinopeissa mutkissa, hitaissa menee rauhattomasti.
Kovalainen ajoi kevyellä kuormalla, koska haluttiin hänen oppivan löytämään limitti McLarenin vahvuudessa eli kurviinajossa. Hamilton ajaa mutkaan kovempaa, Heikillä painaa vielä onneton Renault-aika takaraivossa. Heikin oppimista hidasti myös kova tuuli.
Kovalaisen nopein aika tuli 10kg kuormalla, Red Bullit ajoivat noin 15 kg lastilla. Hamiltonin paras aika puolestaan 50kg bensakuormalla, Rosbergin 30kg.
Enemmän kertoo pitkät vedot. McLaren ajoi 20 kierroksen vetoja 1:20,3 - 1:20,5, kun taas Red Bull, BMW, Renault ja Williams ajoivat vastaavasti 1:20,9 - 1:21,1 kierrosaikoja.
Renault aliohjaa BMW:n tavoin pahasti, myös perä on rauhaton. Alonso pystyy kompensoimaan auton huonoja ominaisuuksia käyttämällä molempia polkimia yhtäaikaa, kun taas Piquetilla on tarpeeksi työtä edes tottua F1-auton ajamiseen. Piquetin vauhti jäi kauas Alonsosta ja hänen kehittymistään kuvattiin marginaaliseksi.
Tässä pieni osa lehden huomioista.
No näinhän sen "pitäisi" maalikon mielestä kai mennä. Todellisuus lienee aivan toinen.Mediaprofeetta sanoi:Eli jos Rellu aliohjaa, niin eikös sen pitäisi periaatteessa sopia ihan hyvin Alfonsolle vai mitenkä?
Eipä välttämättä, jos se aliohjaa liikaa, niin ei se silloin ole hyvä. Kysehän on balansista ja kuskin mieltymyksestä. Tyyli voi olla sellainen, että hieman aliohjaava auto on se mikä miellyttää mutta liiallinen aliohjaus -> auto puskee, ei ole kiva.Mediaprofeetta sanoi:Eli jos Rellu aliohjaa, niin eikös sen pitäisi periaatteessa sopia ihan hyvin Alfonsolle vai mitenkä?