Niinhän se käy, vaikka on tuo Buttonin aika kyllä jo ihan eri sekunnilla kuin Hondan paras aika tänä vuonna Barcelonassa, mutta eri päivä, eri olosuhteet.Eiköhän vaan rata käy nopeammaksi, lukuisten punaisten lippujen takia ajat ei ole juuri parantuneet. Lunssi tulee vastaan kohta ja ajat muuttuu ihan toisiksi moneen kertaan iltapäivällä... jos ei sada.
Johtuu vain sivujen päivitystahdista. Samat tulokset seisoo pitkään jollain sivulla kun toinen sitten päivittää.odetus sanoi:Ei näistä oikein ota selvää,
Sportlifepress.comin mukaan:
Raikkonen 1'21.722 29 vueltas
Hamilton 1'22.232 21 vueltas
Rosberg 1'22.309 22 vueltas
Directo.thef1.es:n mukaan
1º 1 Kimi Raikkonen Ferrari 00:01'21''722
2º 7 Nico Rosberg Williams 00:01'22''309 00:00'00''587
3º 4 Robert Kubica BMW-Sauber 00:01'22''625 00:00'00''903
talakem sanoi:Nyt lehdistö ei pääse enään varikolle McLarenin valituksen jälkeen. Vain FIA passilla pääsee.. ja sitähän ei kaikilla ole..
Toki ovat varmaan katsoneet toistensa aikoja mutta eiköhän pointti ole täysin ollut sen oman ohjelman läpi viemisessä. HK ja muu mediaväki saa kirjoittaa mitä haluaa. Omalta osaltani jätän ne omaan arvoonsa ja lähinnä naureskelen jollekkin iltapäivälehtien sensaatiohakuisuudelle.Kysymys: Miten päätös testaamisesta syntyi?
- Teimme päätöksen osallistumisestani tähän testiin hyvin nopeasti. Päätimme, että voin ajaa päivän ja tässä olen.
Kysymys: Miten vertaisit tätä autoa viime vuoden Ferrariin?
- Parempi kuin F2007 kaikilla osa-alueilla. Jokainen tietää, että jos edistyt vain yhdellä osa-alueella, et juuri edisty. Pysyäkseen kärjessä täytyy olla kärjessä kaikilla alueilla.
Kysymys: Mihin Ferrarin kehitys tähtää juuri nyt?
- Tein työtä tietyllä ohjelmalla, mutta en voi kertoa siitä. Voin vain kertoa, että tämä oli erittäin hyvä päivä meille.
Kysymys: Miksi sinä et testannut uutta aeropakettia?
- Koska meillä valitettavasti oli vain osat yhteen sellaiseen ja se oli Kimin autossa.
Kysymys: Entä Ferrarin tilanne kilpailijoihin verrattuna juuri nyt?
- F1:n todellinen salaisuus on kehittää autoa kaiken aikaa, eikä millloinkaan jäädä paikalleen. Joten miten hyvältä nyt tuntuukin, emme jää paikallemme, vaan meidän on pystyttyvä haastamaan yhä kovemmin.
Kysymys: Miltä tuntuu testata Kimin kanssa?
- Kysyttekö tosissanne? Olen ajanut F1-autoilla siksi pitkään. jotta tiedän, ettei testeissä ole mitään erityisiä tunteita kuljettajien välillä. Siksipä minulla ja Kimilläkään ei nyt ole ole mitään entisestä poikkeavaa.
Kysymys: Mitä sinä nyt testaat?
- Testissä tekemäni työn osalta mikään ei ole muuttunut. Minun on yhä annettava mahdollisimman paljon informaatiota insinööreille, mekaanikoille ja teknisen puolen partnereillemme. Siinä suhteessa kaikki on entisellään.
Heikki ainakin hyppi riemusta, kun Kimi ajoi lopussa edelle. Eiköhän Schumacher tiedä ettei testit ole mitään aika-ajoja, eikä sinne menty ottamaan mittaa Kimistä josko vielä eläkkeellä onistuis lyömäänMisa1 sanoi:Toki ovat varmaan katsoneet toistensa aikoja mutta eiköhän pointti ole täysin ollut sen oman ohjelman läpi viemisessä. HK ja muu mediaväki saa kirjoittaa mitä haluaa. Omalta osaltani jätän ne omaan arvoonsa ja lähinnä naureskelen jollekkin iltapäivälehtien sensaatiohakuisuudelle.
Käytännössä havaittu että toimittajat menee lunssille nyt.odetus sanoi:Lounastauko ilmeisesti, hiljasta kun näyttää olevan.
Asiattomat on poistettu ja vain FIAn hyväksymä lehdistö siis päsee varikolle...kouvotsvoni sanoi:
No sitähän minä juuri sanoin, että eiköhän se Schumi tiedäZaikom sanoi:Heikki ainakin hyppi riemusta, kun Kimi ajoi lopussa edelle. Eiköhän Schumacher tiedä ettei testit ole mitään aika-ajoja, eikä sinne menty ottamaan mittaa Kimistä josko vielä eläkkeellä onistuis lyömään
Sitähän minäkin sanoinMisa1 sanoi:No sitähän minä juuri sanoin, että eiköhän se Schumi tiedä
No voihan se näinkin olla, jotenkin tuntuu hassulta että Ferrarin erittäin hyvien testien jälkeen Bahrainissa, Mclaren olisikin yhtäkkiä yhtä nopeaHemi sanoi:Peitteleeköhän Ferrari vauhtiaan? Mika Salon mukaan Ferrarin tapoihin kuului ainakin hänen aikanaan peitellä vauhtiaan testeissä. Ja kun katselee vaikkapa Massan aikoja niin ei kovin lähellä kärkeä näyttäisi olevan.