Jep, ihan asiaahan tuo HK tällä kertaa höpöttää. On tuosta jo pitkään puhuttu, että Ferrari on lyhentänyt ja McLaren sitä vastoin pidentänyt akseliväliä.
Juuri tähän perustuu se, että oletetaan McLarenin parantavan nopeilla radoilla iskukykyään ja sitä vastoin Ferrarin pitäisi nyt sopia hieman paremmin esim. Monacoon.
Uusi aeropaketti McLarenilla selkeästi toimi hyvin, siinä mielessä, että pitkässä juoksussa heillä tuntuu nyt kulkevan ja auto ei syö enää rengasta heti muutaman kierroksen jälkeen.
Kimi taas ei ilmeisesti ole kovinkaan tyytyväinen tämän hetkiseen uudistukseen. Herää kysymys, että miksi se herra Schumacher täytyy ottaa sinne testeihin mukaan tekemään jotain mikä on täysin päinvastaista kuin Kimin toiveet?
Onko näin, että Schumi käy säätämässä kärryn Massalle kohilleen kun ei muuten onnistu ja sillä varjolla joutuu sitten Kimi kärsimään tilanteesta?
No joka tapauksessa, hyvin tuntuu kulkevan molemmilla, sekä Macillä, että Ferrarilla. Mikä on vaan parempi