Oletko ampunut tykillä

Oletko ampunut vähintään 53 kaliiperin tykillä?

• Kyllä

Äänet: 6 20,7%
  • En

Äänet: 17 58,6%
  • En, mutta olen osallistunut ammuntaprosessiin

Äänet: 6 20,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    29

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tuosta Jussin muistosta palasi mieleen kun olin vanhempien kanssa autoreissulla Keski-Euroopassa vähän alle 10 ikäisenä, niin Länsi-Saksassa nähtiin reilun 50 tankin treenaavan. Sitten ne kaikki pysähtyivät ja ampuivat tykeillään samanaikaisesti. Oli aika vaikuttava meteli.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Itse vetelin tässä vaiheessa röökiä takavasemmalla ja kuuntelin kun ylivääpeli sanoi: "Tulee pojille myöhäinen ilta ennen kuin tuo putki on saatu putsattua!"
Tykin-, tai kranaatinputkista ja tappovehkeistä moksis. Mutta tähän päivään jos inttimuisteloita päivittäsi, nin jättäisi tupakoinnin pois. Se on niin kamalaa. Heti pistää silmään. On jo kielletty.

Örfil

Guest
Intissä kaikkein hauskinta oli ampuminen mitä erilaisimmalla vehkeillä. Mitä isompi putki, sen parempi huba! Järjetöntä touhua, kuten sanottua mutta mikä tässä maailmassa on järkevää?

Minä menen maanantaina taas töihin jotta jotkut teinit saa lähetellä txt viestejä malliin "vitttux ku on tylsää skolessa".

Ampuminen, siinä on jokin suurempi ja syvällisempi merkitys :ahem:
Onkiminen on toinen liki vastaava kokemus.

;)

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tykin-, tai kranaatinputkista ja tappovehkeistä moksis. Mutta tähän päivään jos inttimuisteloita päivittäsi, nin jättäisi tupakoinnin pois. Se on niin kamalaa. Heti pistää silmään. On jo kielletty.
Niinpä mulla tapahtuikin että niin tapahtui :ahem:. En siis armeijan jälkeen ihmeemmin ole poltellut. Ehkä noin yksi aski vuodessa menee, ihan huvin vuoksi tai siihen suuntaan. Ja armeija-ajoista on aikaa hivenen päälle kaksikymmentä vuotta.