Oletko käynyt katsomassa Formuloita paikanpäällä?

Oletko?

  • Kyllä

    Äänet: 18 33,3%
  • En

    Äänet: 18 33,3%
  • En, mutta aion kyllä käydä

    Äänet: 18 33,3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    54

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Niin? Itse kävin tänä vuonna Spa:ssa ensimmäisen kerran vaikka suunnitteilla on ollut jo 10 vuotta. Oli sen verran hieno viikonloppu, että pakko lähteä kyllä ens vuonna johonkin V6-koneita kuuntelemaan.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Vaikuttaisi kovasti siltä, että sitä mitä aina ennenkin.

PS. Näitä samoja polleja lienee "muutama" kpl jo aiemmin luotuna. Search toimintoa kannattaa yleensä käyttää ennen uuden toikin perustamista. Jollei siis ole varma onko aiemmin ollut luotuna samankaltaista toikkia.
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
PS. Näitä samoja polleja lienee "muutama" kpl jo aiemmin luotuna. Search toimintoa kannattaa yleensä käyttää ennen uuden toikin perustamista. Jollei siis ole varma onko aiemmin ollut luotuna samankaltaista toikkia.
Kyllä minä etsin ja sivutkin läpi selailin enkä mitään löytänyt.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kyllä minä etsin ja sivutkin läpi selailin enkä mitään löytänyt.
Eipä näköjään ollutkaan ihan lähihistoriassa.

Olen kyllä vastannut ainakin pariin vastaavaan polliin vuosien mittaan. Ehkä tavoittaisi asiakkaat paremmin, mikäli laitettaisiin stickyksi tällaiset?
 

Betelgeuze

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
557
Nykyinen TV-lähetys on kaikkine grafiikkoineen niin ylivoimainen, että ei ole mitään syytä lähteä paikan päälle. Kaikki oleelliset tapahtumat sitä paitsi yleensä tapahtuvat jossain muualla kuin juuri sen katsomon edessä, jossa mahdollisesti itse on. Radan varrella on kaiketi lähetysmonitoreita, mutta kisan seuraaminen paikan päällä menisi arvatenkin näiden monitoreiden tiiraamiseen ohi ujeltavien autojen vain häiritessä keskittymistä.

Seuraan tulevaisuudessakin kisat televisiosta. Johonkin talvitestisessioon olisi kylläkin tosi mielenkiintoista päästä...
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Eipä näköjään ollutkaan ihan lähihistoriassa.

Olen kyllä vastannut ainakin pariin vastaavaan polliin vuosien mittaan. Ehkä tavoittaisi asiakkaat paremmin, mikäli laitettaisiin stickyksi tällaiset?
Löytäisi toki. Minä kun niitä en voi laittaa.
 

Makkonen

Guest
Jos vaikka vaistaisi "hassuttelematta".
Kaksi kertaa olen paikanpäällä katsomassa kisaa, 1999 A1 sekä 2013 Hungaroring. Tuolla Unkarissa käydessä ihmettelin, miksen ole useammin käynyt livenä tsekkaamassa.
Soundit (sekä tietysti matkaseura) tuosta tekee sen arvoisen, että tulee ensi vuonna ainakin kaksi kisaa katsottua paikanpäällä. Toivottavasti nuo turbomoottorit ovat sitten oikean kilpa-auton kuuloisia.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Nykyinen TV-lähetys on kaikkine grafiikkoineen niin ylivoimainen, että ei ole mitään syytä lähteä paikan päälle. Kaikki oleelliset tapahtumat sitä paitsi yleensä tapahtuvat jossain muualla kuin juuri sen katsomon edessä, jossa mahdollisesti itse on. Radan varrella on kaiketi lähetysmonitoreita, mutta kisan seuraaminen paikan päällä menisi arvatenkin näiden monitoreiden tiiraamiseen ohi ujeltavien autojen vain häiritessä keskittymistä.

Seuraan tulevaisuudessakin kisat televisiosta. Johonkin talvitestisessioon olisi kylläkin tosi mielenkiintoista päästä...
Provohan tämä on? Toki huono sellainen:nope:
 
Ylös