Oletko kokeillut selostamista?

Törni

Well-known member
Observer sanoi:
Puhu vain omasta puolestasi. Itse kuulisin mielelläni vaikkapa Jonen selostuksia. :thumbup:
Toivotaan hartaasti että unelmasi toteutuu :thumbup:

*wruuum*

Well-known member
Ehdottomasti vain kaikki selostajan vikaa omaavat, selostajaksi haluavat tai jos vähänkin innostusta on niin kokeilemaan. Tänne vain clippejä rohkeasti, ei niitä maahan tallata, päin vastoin.

F1-Forumin selostaja tiimi ja jutut olisi hauska kuulla, jospa täältä saataisiin televisioon uusi selostaja. :thumbup:

Törni

Well-known member
Juuri näin :thumbup:

Jännityksellä jäämme odottamaan clippejä.

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
En tiedä sanoisko tuota nyt selostamiseksi, vai miksi, mutta onpahan tullut tehtyä. Välillä puhe ei kuulu täydellisesti moottorin alta, mutta se olikin eka tuotos aikoinaan :).

Spa:n rataesittely

Aiwinar

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Jonkki sanoi:
En tiedä sanoisko tuota nyt selostamiseksi, vai miksi, mutta onpahan tullut tehtyä. Välillä puhe ei kuulu täydellisesti moottorin alta, mutta se olikin eka tuotos aikoinaan :).

Spa:n rataesittely
Kerrankin rataesittelyssä näyttää joku yrittävän ajaa sitä autoa oikeilla ajolinjoilla. Joo, moottoriäänet kyllä kuuluu välillä niin kovalla, että piti kuullokkeilla kuunnella tuo pätkä.

Kierroksen pätkään ei paljoa kerkiä selostaa vaikka olisi Höyry Häyrinen joten aika pitkälti oleellinen tuli. Paitsi erittäin VAARALLINEN tilanne jäi selostajalta lopussa huomaamatta kun auto kosketti betoniseinää :>

Hauska pelin avaus.

zhoop

Well-known member
Selostamista on tullut kokeiltua. 90-luvun lopulla PS1:llä pelailin jääkiekkopelejä ja selostin otteluita samalla kun pelasin :doubtful: . Siis useasti tuolloin vastassa oli jokin todellinen ihminen ja pelimuotona kaksinpeli.

Eli on tullut kokeiltua, muttei oikeilla kisoilla tai peleillä...

Porttilan Laki

Well-known member
zhoop sanoi:
Selostamista on tullut kokeiltua. 90-luvun lopulla PS1:llä pelailin jääkiekkopelejä ja selostin otteluita samalla kun pelasin :doubtful: . Siis useasti tuolloin vastassa oli jokin todellinen ihminen ja pelimuotona kaksinpeli.

Eli on tullut kokeiltua, muttei oikeilla kisoilla tai peleillä...
Minulla sama homma. Esim. kavereiden kanssa pidettiin PES 3-turnaus, niin minä selostin otteluita. Hyvin homma toimi. Selostajan hommaa on äitinikin ehdotellut.

Festina

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Olisi kyllä hienoa saada F1-forumin oma F1 -team. Pari tyyppiä ja skypen kautta homma käyntiin. Olisi tulos varmaan 100 kertaa parempaa (ja ammattimaisempaa) kuin Saaren.

*wruuum*

Well-known member
Festina sanoi:
Olisi kyllä hienoa saada F1-forumin oma F1 -team. Pari tyyppiä ja skypen kautta homma käyntiin. Olisi tulos varmaan 100 kertaa parempaa (ja ammattimaisempaa) kuin Saaren.
Ehdottoman toteuttamisen arvoinen idea. Tuon kun saisi toteutettua niin olisi suorastaan ilo seurata aina. Olisi mukava kuunnella juttuja ja jos halukkaita löytyy niin eiköhän sitä aina kommentaattoria voida vaihtaa.

Itsessäni ei ole selostajan vikaa, mutta jos joillakin intoa löytyisi, niin uskoisin että menestys olisi taattu. Ainakin itse tulisin kisoja seuraamaan F1-Forumin oman kisatiimin toimesta jatkossa.

:alppu:

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
joskus pentuna kokeiltua, silloin tuntu etta yllattavan hyvin meni, mutta vaittaisinpa etta nain jalkeenpain jos saisi kuulla kuinka tosissaan tuli puheltua en hirveasti kehuskelemaan lahtisi.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Jos nykyajan selostustiimi (Saari ja kumppanit) kiroilis sillon ku se meinaa tulla nii ois pikkase rennompaa kuunneltavaa..

Ei ois ihan semmosta "Oiii.. ja.. oli tiukka tilanne." ku saman vois ilmasta "Hitto ett oli lähellä" jne.

L4z!

Well-known member
Heh, en ole kokeillut selostamista. Tuntisin itseni jopa tyhmemmäksi kuin nyt olen. heh.

Eukko vois harkita eroa jos näkis mut kypäräpuhelin päässä selostamassa aamuyöllä jotain varhaista aika-ajoa.

Miss Piggy

Schufosa
No joo, leikillään tietty olen, mutta oikeesti musta ei olis siihen ollenkaan. Vaikka sangen puhelias oonkin kyllä. :D

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Paria PS-NHL-ottelua on tullut jotain parin minuutin verran selostettua. F1-kisa olisi kuitenkin jotain... jännää! :thumbup: