Jorma Pulkkinen ja Juha JokinenMutku sanoi:Kuka kommentaattoriksi? Jorma Pulkkinen?
Jorma Pulkkinen ja Juha JokinenMutku sanoi:Kuka kommentaattoriksi? Jorma Pulkkinen?
Toivotaan hartaasti että unelmasi toteutuu :thumbup:Observer sanoi:Puhu vain omasta puolestasi. Itse kuulisin mielelläni vaikkapa Jonen selostuksia. :thumbup:
Kerrankin rataesittelyssä näyttää joku yrittävän ajaa sitä autoa oikeilla ajolinjoilla. Joo, moottoriäänet kyllä kuuluu välillä niin kovalla, että piti kuullokkeilla kuunnella tuo pätkä.Jonkki sanoi:En tiedä sanoisko tuota nyt selostamiseksi, vai miksi, mutta onpahan tullut tehtyä. Välillä puhe ei kuulu täydellisesti moottorin alta, mutta se olikin eka tuotos aikoinaan .
Spa:n rataesittely
Sinä ja Ilmari? :tongue:Törni sanoi:Toivotaan hartaasti että unelmasi toteutuu :thumbup:
Minulla sama homma. Esim. kavereiden kanssa pidettiin PES 3-turnaus, niin minä selostin otteluita. Hyvin homma toimi. Selostajan hommaa on äitinikin ehdotellut.zhoop sanoi:Selostamista on tullut kokeiltua. 90-luvun lopulla PS1:llä pelailin jääkiekkopelejä ja selostin otteluita samalla kun pelasin :doubtful: . Siis useasti tuolloin vastassa oli jokin todellinen ihminen ja pelimuotona kaksinpeli.
Eli on tullut kokeiltua, muttei oikeilla kisoilla tai peleillä...
Ei kun että unelmasi toteutuu :wink:Observer sanoi:Sinä ja Ilmari? :tongue:
Ehdottoman toteuttamisen arvoinen idea. Tuon kun saisi toteutettua niin olisi suorastaan ilo seurata aina. Olisi mukava kuunnella juttuja ja jos halukkaita löytyy niin eiköhän sitä aina kommentaattoria voida vaihtaa.Festina sanoi:Olisi kyllä hienoa saada F1-forumin oma F1 -team. Pari tyyppiä ja skypen kautta homma käyntiin. Olisi tulos varmaan 100 kertaa parempaa (ja ammattimaisempaa) kuin Saaren.
Mainiota toimintaa. Vika mutka. :thumbup:Jonkki sanoi: