Oletko koskaan lyönyt naista?

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Eikö tää sama keskustelu oo jo käyty täällä. Ihan samoja latuja kulki silloinkin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla

Suggestiivi

Kusihousunörtti
Liittynyt
4.10.2009
Viestit
1050
Toinen jännä seikka olis kysyä, että löytyykö hahmolta ns. murtumispiste, breaking point, jonka ylittämällä katoaa kontrolli. Kaikilta ihmisiltä (ja eläimiltä) tämä löytyy, jollain vähän kauempana ja jollain ihan liipasimella koko ajan. Paitsi forumisteilta näemmä!
Se on melko lähellä normaalia olotilaa, mikä on aiheuttanut ongelmia koulussa ja kotona. Onneksi kun ikää on tullut niin olen rauhoittunut.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Toinen jännä seikka olis kysyä, että löytyykö hahmolta ns. murtumispiste, breaking point, jonka ylittämällä katoaa kontrolli. Kaikilta ihmisiltä (ja eläimiltä) tämä löytyy, jollain vähän kauempana ja jollain ihan liipasimella koko ajan. Paitsi forumisteilta näemmä!
Pinna on pitkä, mutta sitten kun napsahtaa, niin olenkin sitten pakkopaidan tarpeessa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Eipä ole muuttunut tämä asia mun kohdallani tuon aiemman toikin tilanteesta.
Eli

Emmä. Ei kuulu tapoihin. Saisin sitäpaitsi turpaani enivei, joten turha olis mitään alkaakkaan.
ja sitten vielä että

Itselläni paloi kerran päreet ihan totaalisesti. Korotin ääntäni ja sanoin "on tämä nyt merkillistä!"
Muuten onkin ollut vähän tyynempää.
kunnes täysi tunnustus tulee näin:

Olenhan mäkin siskojen kanssa lapsena tapellut. Ottanut ja antanut varmasti satoja osumia. Mutta mä en sitä nyt laskis ihan tähän mukaan.
Loppulätinät siitä toikista ei mulle auennut, ku en jaksanut lukea niitä pitkiä mesitsejä.

Nykyään on muutenkin tavat muuttuneet nuoruudesta. Silloin ennen, kun tuli tilanne missä jäin riidassa oikein pahasti tappiolle naiselle, tuli kohdeltua erilaisia esineitä kaltoin. Kerrostalossa asuessa tuntui järkeenkäyvältä tyhjentää asunnosta tavaraa parvekkeen kautta alas. Omakotitalossa kun asuttiin, ei ollut parveketta, joten lyhin ja kätevin reitti oli olohuoneen lasien läpi (tosin ainoastaan yhden kerran katsoin aiheelliseks tuulettaa irtaimistoa ja kämppää tuolla tavoin). Myös nyrkkiä ja kenkää tuli tarjoiltua oville, seinille, kaapeille... Mut ei naisille, sehän tässä olikin se pointti.
Nykyisin pärjään jo mainiosti suullisestikin, ja toisaalta isommat kinkerit on noilta osin jo käyty. Enpä muista milloin viimeks oltais oikeesti riidelty. Kun oikein vituttaa, teen samoin ku lapsena: musiikki riittävän kovalle, että ei kuulu muiden lätinät, rento asento ja silmät kiinni.

Tuskin löisin naista, ellei tapahtumassa olis jotain oikeasti tosi pahaa. Vaikea kuvitella kyseistä tilannetta, kun ei sitä ole tähän mennessä koskaan eteen tullut.
 
Ylös