Oletko kunnon fani?

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Tuetko idoliasi tosissaan? Teetkä mitä vaan häntä auttaaksesi? Itse olen joskus ostanut varsin kalliin Eero Hyvärinen -tarran, joilla rahoitettiin Iekin 500cc Hondan ostoa. Muistaakseni ei hirveän isoa summaa tullut noin kasaan, mutta hän pääsi kuitenkin ajamaan MM-sarjaa.

Äsken luin MSa:n Anhony Westin haastattelun (by Michael Scott). Takkuista on ollut Westin pääsy tehdastalliin ja vasta yhdeksännellä kaudella se nyt onnistui (Kawasakille). Samassa jutussa oli maininta, että AW:n uran alkuvaiheessa yksi aussi-West-fani oli tarjoutunut myymään toisen munuaisensa auttaakseen Westiä taloudellisesti! :eek!: Sairaaloissa lienee nyt vipinää McLaren-fanien rynnätessä poistotalkoisiin?

Esim. eilen tuli mieleen, että kenties tämän foorumin muutama aktiivi on myynyt myös toisen aivopuolikkaansa... Nyt oli tuhmasti sanottu - hyi! :eek:
 

Piggyback

Well-known member
Liittynyt
28.5.2005
Viestit
149
Sijainti
Seinäjoki
Olen. :ahem: Ostin aikanaan Lehtisen Anssilta "Matkalla Havaijille" lippiksen ja t-paidan. Tämä siis silloin kun jääspeedwaypyörät oli heivattu ja hommattu triathlonvehkeet tilalle.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
No, en ole niin iso fani, että luovuttaisin toisen munuaiseni että Kallio pääsisi MotoGP-luokkaan. :eek:

Kyllä tulee GP-kisat seurattua TV:stä aina kun ehtii. Tosin kyllä vormulat vie voiton jos yhtäaikaa tulee TV:stä...
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Jason Voorhees sanoi:
No, en ole niin iso fani, että luovuttaisin toisen munuaiseni että Kallio pääsisi MotoGP-luokkaan. :eek:

Kyllä tulee GP-kisat seurattua TV:stä aina kun ehtii. Tosin kyllä vormulat vie voiton jos yhtäaikaa tulee TV:stä...
Mika ei varmaan munuaisrahoja enää tarvitse.

Sunnuntaina taitaa mennä F1 ja 250cc päällekkäin. Toinen menee pikkukuvaksi töllössä...
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11192
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
No noin pitkälle ei... Tuli aikanaan rallihuollossa ollessa maksettua kuluja omasta pussista, niin kilpurin kuin huoltoauton tankkauksia sekä kuskien aterioita. Ei tuota rahaa itselläkään juur ollut mutta olipa kavereillakin talous epätasapainossa...
 
Ylös