Oletko pelannut venäläistä rulettia?

Ei millään pahalla (jos ei hyvälläkään), mutta mun mielestä korkeintaan "mattamustan kypärän omistajat" voivat vastata otsikossa esitettyyn kysymykseen myönteisesti :nope: :nope: :nope:

Mitas pirua se itaisen vallan herra siella loukkaa mattamustan kyparan omistajia, minulla kun sellainen juuri on.. :mad::mad::mad:

Tapahtui samana kesänä jolloin myös Elvis siirtyi harppuorkesterin riveihin, joten ei ole ollenkaan akuutti tapaus.
Aika paha täytyy silti murrosikäisen pojan olo olla, jotta tuollaiseen tekoon tietoisesti päätyy.

Onneksi omaa päätä ei ole masennukset pahemmin vaivanneet.
Riittävän ilmava päänuppi on joissain asioissa hyväksi :D

Laksetaanko venäläiseksi ruletiksi ilman kumia kuksimisen?

Jos näin on, olen pelannut :thumbfh:

Deer Hunterin olen katsonut ja siinä oli rulettia riittämiin. :alppu:

Oli sitten humalassa tahi missä aineissa tahansa niin on kyllä melkosta sakkia jos tommoseen ruvetaan. Mutta ei kait siinä, hyvä kun et kuollu.

Löytyykö tältä foorumilta hulluja niin paljon että polli saisi muitakin kyllä-ääniä?

Hullua touhua. Ei tulisi mieleenkään *kop, kop* kokeilla. :nope:

Eiks ne jossain jenkeissä ollut pelannut "puolalaista rulettia" eli venäläistä rulettia lippaallisen pistoolin kanssa - kuolleisuusprosentti on tuossa aika lailla 100% luokkaa. Ilmeisesti johtui ymmärtämättömyydestä pistoolin ja revolverin eroista :thumbfh:

Joo, tossa on linkki: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ven%C3%A4l%C3%A4inen_ruletti
(tiedä sitten todenperäisyyttä, kun on Wikipediasta napattu :rolleyes: )

E: Oho, Lancer olikin jo linkittänyt saman

Viimeksi muokattu:
No mikä se pistoolin ja revolverin ero oikein on?

T: Tex Willer

:( Oi Voi...

kun olin vielä pieni, mun isä oli kännis kavereitten kaa, ja ne leikki venäläistä rulettia, ilman panosta. Mut kun ne kiersi sitä asetta ympäri, se laukes mun ISÄN KOHALLA! :( (JOKU HOMO OLI LAITTANU PANOKSEN SINNE...)

kun olin vielä pieni, mun isä oli kännis kavereitten kaa, ja ne leikki venäläistä rulettia, ilman panosta. Mut kun ne kiersi sitä asetta ympäri, se laukes mun ISÄN KOHALLA! :( (JOKU HOMO OLI LAITTANU PANOKSEN SINNE...)

Voi hizi, varsinkin kun oli vielä joku vitun homo laittanu panoksen.