Oletko punavihreä lynkkaaja?

Oletko punavihreä lynkkaaja?

• Äänestäjiä yhteensä
    20

Örfil

Guest
Mites tota tää juttu, kun yksi perhe jenkeissä kollattiin vaan sen takia, että sattuivat etsimään googlesta hakusanoilla painekattila ja reppu?
Laitoin hetki sitten googleen sanat "painekattila" ja "reppu".

Laitoin siihen myös viestin että "tuokaa samalla döner kebab".

... odottaa että iskuryhmä tulee ovelle :D

Örfil

Guest
Urbaanilegendojen aatelia :D

Kokeilkaa nyt jumankekka itte! Onko iskuryhmä oven takana vaikka mitä sinne kuukleen laitatte.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Laitoin hetki sitten googleen sanat "painekattila" ja "reppu".

Laitoin siihen myös viestin että "tuokaa samalla döner kebab".

... odottaa että iskuryhmä tulee ovelle :D
Et vastannut kysymykseen. Onko kyseinen toiminta oikein vai ei? Tuota samaa toimintaa vingut tänne.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mun mielestä on ihan vitun oikein, että USAssa joutuu sadaks vuodeks vankilaan, jos on googlannu reppua ja painekeitintä. Ihan oikeesti. Se on niille ihan vitun oikein.

burb

.
Urbaanilegendojen aaatelia :D
Voi olla. Mistäpä noita tietää varmaksi, ja itse ainakin yrittäisin pitää nimeni ja tietoni piilossa jos Poliisi mulle vastaavan tempun tekisi. Syyttömänäkin saa 'kohufeikkiterroristiseksiwau'-leiman.

Örfil

Guest
Mun mielestä on ihan vitun oikein, että USAssa joutuu sadaks vuodeks vankilaan, jos on googlannu reppua ja painekeitintä. Ihan oikeesti. Se on niille ihan vitun oikein.
Ai kuka on joutunut?

Lopettakaa tuo liioittelu ja pelleily.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mää luulen, että toi painekattila+selkäreppu -perhe ei olis mitään svatti-poppoota kotiovelleen saanut jos tutkimishommeli olis ollut pelkän valtion turvallisuustsydemin päätettävissä. Siinä vaiheessa kun työnantaja tarkkailee työntekijöidensä googlailua ja ilmoittelee turvallisuuspalvelulle, että: "Nyt se kooklas tehosekoittimia ja kertakäyttöperäruiskeita. Jotain hämärää on tekeillä ihan varmana!" niin homma onkin jo pykälän pari enempi isoveli valvoo meininkiä.

Örfil

Guest
Ihan ok, jos mua epäillään jostain, mutta sitä en hyväksy, että mun posteja luetaan ilman epäilyjä. Miksi mun pitää edes selventää asiaa?
Viimeisen kerran: ota järki käteen - kukaan ei "lue" sun mailejasi. Kuinka monta tsiljoonaa mailia, nettipostausta ym ym tapahtuu yhden vuorokauden aikana? Sehän on aivan järkyttävä määrä!!!

Mistä sellainen armeija ukkoja saadaan että ne lukis kaiken mahdollisen fyysisesti sen yhden päivän aikana.

Paitsi jossain Salaisten Kansioiden erikoisjaksossa.