Eilen join konjakkia.Monta päivää suunnittelit ja treenasit?
Eilen join konjakkia.Monta päivää suunnittelit ja treenasit?
Amatööri.Sen jälkeen kun muutin suomeen on asiat menneet hienosti. Kuitenkin Hollantilaisten uhkailu oikeudella ym. On painanut mielen perukoilla ahdistaen joka ikinen päivä, joten viime vuosi on kaikista ihanista ja hyvistä asioista huolimatta ollut henkisesti kova pala jaksettavasti. :thumbfh:
Nyt alkaa jo hellittämään, mutta matkaa viel' on että pääsee tasapainoon.:ahem:
Joo siis ylityötunnit oon tehnyt niille ihan palkollisena.Nuo vuokratuolijutut on aika erikoisia, silloinhan toimitaan yrittäjänä. Sopimus voi olla ihan puhdas tuolivuokrasuhde tai jotain muuta. Asioita voidaan sopia sekä kirjallisesti että suullisesti, molemmat ovat ihan yhtä päteviä, mutta suullinen sopimus on vaan vaikeampi näyttää toteen. Noin yleisesti ottaen yrittäjälle ei makseta ylityökorvauksia kuin erikseen sovittaessa. Jos ne pomot on jotenkin luvanneet ylityökorvauksia tai eivät ole alkuvaiheen maksamattomia tuolivuokria pyytäneet tai ovat jopa luvanneet unohtaa ne, niin asia on sulle eduksi.
Ei niil mun tietoja ookkaa...Isän omat ne oli kaivanu jostain..Amatööri.
Olisit pakannut kassit, lähtenyt maasta ja hävinnyt kun tuhka tuuleen. Etkä jättänyt mitään osoitetta. Kaveri jätti 15000 punnan velat pystyyn Englannissa ja poistui maasta. Ei Interpol lähde tollaisten senttien perään.
Sähän pääsetkin kirjoittamaan niille ihan tuntuvan laskun.Joo siis ylityötunnit oon tehnyt niille ihan palkollisena.
Ne sopi isän kaa et maksaa mulle väh. 750/kk ja olin 2 päivää viikossa töis siel akatemialla. Loput liikkeessä vuokratuolilla. Ja kun monet keikat peruuntui viime hetkellä jäin mä tyhjän pantiksi eli niillä ei ollu antaa mulle korvaavaa työtä niille päiville. Mutta en myös saanut asiakkaita kerrytettyä samaan tahtiin kuin he, jotka olivat 5 tai 6 päivää viikossa töissä liikkeessä joka viikko.
Ylitöitä ei korvattu. Alkuvaiheen vuokratuoli miinuksia pyydettin kun vuokratuolisuhde päättyi. Kuitenkaan mitään sen kummempaa maksusuunnitelmaa tai pyyntöä tms ei koskaan esitetty enneku lähdin lopullisesti. Kun kysyin että miksi koskaan ei sanottu että jos sulla ei oo töitä niin joudut maksaa miinus tunnit takaisin sanoi pomo mulle että olishan mun pitäny itte tajuta kysyä asiaa. Ja kun kysyin että miksi mun ylitöitä ei sitten voitu vähentää näistä miinuksista niin asia oli kuulemma keikka kohtainen eikä liittynyt akatemian palkkoihin.
Ja kun sanoin että ne on ottanu ilmaiseksi porukkaa tekemään töitä josta mulle periaatteessa maksettiin palkkaa niin ne sano mua itsekkääksi ja käski mennä peilin eteen.
Voi vittu. Olisit soittanut mulle ensin. Nyt olis naama kun jakoavain eikä penniäkään velkaa.Ei niil mun tietoja ookkaa...Isän omat ne oli kaivanu jostain..
Mut mää oon kato liian tunnollinen muutenki ollakseni yhtä kovis ku sun kamu.
Siinä tapauksessa laralla ois nyt perse yks jakoavain. Permanenttais purku-uhan alla olevassa lähärikampaamossa paikallisia karaokekuningattaria. Kaljapalkalla. Illat menis samassa seurassa kun päivätkin. Aikuinen nainen. Velan sijasta ois ihan vitusti saatavia. Elatusmaksurästejä nimittäin. Kakru ei nukkuis yöllä ja luulee jokaista vastaantulijaa isäksi, mikä ei oliskaan kaukana totuudesta. Kuukauden kohokohta ois Timo-sedän vierailu. Tikkunekku kersalle ja imeskely mammalle.Voi vittu. Olisit soittanut mulle ensin. Nyt olis naama kun jakoavain eikä penniäkään velkaa.
Oi että! Mahtavuutta, luin tämän ja totesin et mullahan menee ihan hyvin! Kiits taas Knoukkapoika!Siinä tapauksessa laralla ois nyt perse yks jakoavain. Permanenttais purku-uhan alla olevassa lähärikampaamossa paikallisia karaokekuningattaria. Kaljapalkalla. Illat menis samassa seurassa kun päivätkin. Aikuinen nainen. Velan sijasta ois ihan vitusti saatavia. Elatusmaksurästejä nimittäin. Kakru ei nukkuis yöllä ja luulee jokaista vastaantulijaa isäksi, mikä ei oliskaan kaukana totuudesta. Kuukauden kohokohta ois Timo-sedän vierailu. Tikkunekku kersalle ja imeskely mammalle.
Noin se ois sun suunnitelmilla menny. Myönnä pois.
No mitä luultavimmin ne onki veloittaneet noi. Joo no siel tkee aika moni keikkahommia ja vuokrat juoksee ja voin kertoa et toi vähä päälle 600 viikos on todella kusinen vuokra!Sähän pääsetkin kirjoittamaan niille ihan tuntuvan laskun.
Kun sulta on tilattu työ, joka on peruttu niin myöhään ettet ole saanut korvaavaa työtä tilalle, tilaajan on maksettava tilaus.
Sitten on kyseenalaista voiko niiltä päiviltä veloittaa tuolivuokraa, jonka olet tehnyt muita hommia ja siten estynyt käyttämästä vuokratuolia.
Varsinainen velliperse ja munaton tyyppi jos ei ole miestä kantamaan vastuuta teoistaan. Aiheelliset velat maksetaan. Piste.Amatööri.
Olisit pakannut kassit, lähtenyt maasta ja hävinnyt kun tuhka tuuleen. Etkä jättänyt mitään osoitetta. Kaveri jätti 15000 punnan velat pystyyn Englannissa ja poistui maasta. Ei Interpol lähde tollaisten senttien perään.
Vitut. Jos pankkia pääsee kusettamaan niin saa parhaat kicksit.Varsinainen velliperse ja munaton tyyppi jos ei ole miestä kantamaan vastuuta teoistaan. Aiheelliset velat maksetaan. Piste.
Kyllä ne velat aikaa pitkään säilyy perintäkelpoisina, vaikkei veijaria löydykään. Ja 15.000 puntaa nyt tuskin on niin iso summa, että pelkästään sen takia kannattaa maata vaihtaa.Vitut. Jos pankkia pääsee kusettamaan niin saa parhaat kicksit.
Ja aivan varmasti kannattaa vaihtaa tuosta rahasta maisemaa. Itsehän vaihdoin maata ihan vain koska jäin kaverille kalajakopan pystyyn kun Ferrarilla ajaa tällä kaudella muuan kulmakarva, eikä blondi.Kyllä ne velat aikaa pitkään säilyy perintäkelpoisina, vaikkei veijaria löydykään. Ja 15.000 puntaa nyt tuskin on niin iso summa, että pelkästään sen takia kannattaa maata vaihtaa.
Sillälailla. Seuraavaksi kannattaa pölliä jostakin selkäranka.Vitut. Jos pankkia pääsee kusettamaan niin saa parhaat kicksit.
Onko teillä siellä Ykissä hotellia? Pitäis yöpyä siellä ens viikolla.Sillälailla. Seuraavaksi kannattaa pölliä jostakin selkäranka.
Matxilla on parisänkyOnko teillä siellä Ykissä hotellia? Pitäis yöpyä siellä ens viikolla.
JA ei ukkomiehenä harrasta yhden yön juttuja, mutta lateksimekossa ja saapikkaissa kekkulointi kera yhteisonanoinnin vois mahtua moraalikoodiin. Ja hellä saunahetki päälle.Matxilla on parisänky