Olipa taas otsikko ja jutun sisältö ristiriidassaPuoli miljoonaa kilometriä ajetulle Volvolle pienempi korvaus, edustusmersulle sitten enämpi.
Olipa taas otsikko ja jutun sisältö ristiriidassaPuoli miljoonaa kilometriä ajetulle Volvolle pienempi korvaus, edustusmersulle sitten enämpi.
Kaveri, joka on myyntijohtajana autotarvikemaahantuojalla, niin kertoo, että heillä suurin osa ajaa 'vanhoilla' Mersuilla tms. Periaatteessa puoli-ilmaiset osat ja asiakkaina korjaamoja, joissa työt saa 'asevelihintaan' teetettyä.Saa aika velho olla, jos vanhan auton remppaan saa enemmän uppoamaan kuin uuteen. Kuluu ne osat uudessakin autossa. Jotain sattumanvaraista esimerkkiä Motonetistä kattelin.
Iskarit+Laturi+Kytkinpaketti Avensikseen vuosimallia '98 ja '08.
297,30€ vs 519,70e.
Tietty minä olen väärässä.
Ensinnäkin, onko susta melkein 5v. auto "uutuuttaan kiiltävä?Tietty minä olen väärässä.
Niin, hauska ajattelutapa.Aina voi pistää sopivasti liikaa väliä, jotta saa vaihdettua takuun loputtua uutuuttaan kiiltävään ja valittaa kun ei kilometrikorvaukset riittäneet moiseen.
Tai mukavuustekijät?Luulisi että paljon ajavalla merkkaisi auton luotettavuuskin jonkin verran. Se on yks paskan hailee onko halvat osat jos auto jättää tielle.
Luulisi että paljon ajavalla merkkaisi auton luotettavuuskin jonkin verran. Se on yks paskan hailee onko halvat osat jos auto jättää tielle.
Taidankin sitten ostaa käytetyn Porche 911:n.Tai mukavuustekijät?
Taitaa olla halvinkin käytetty 911 samoissa hinnoissa kuin Corsica oli uutena
Halvaksi tulee, kun ei saa varaosia eikä pääse ajamaan.Jos järkiratkaisuun olisin päätynyt, niin ajaisin jollain Corollalla Mukava auto toimiessaan, mutta onko järkevä varaosien saannin ja kulutuksen ym suhteen? Ei.
Siks meidän talossa ei ole enää Volvoja kuin toimarilla. No kun sen ei tarvii ajaakaan matkoja.Luulisi että paljon ajavalla merkkaisi auton luotettavuuskin jonkin verran. Se on yks paskan hailee onko halvat osat jos auto jättää tielle.
kyllä, bensakin kestää tankissa pitkään tuolla menollaHalvaksi tulee, kun ei saa varaosia eikä pääse ajamaan.
Tässä pitää muistaa se, että kaikilla forumisteilla ei vaan ole riittävästi rahaa uuteen autoon. Vaikka kuinka olisi takuut ja muut.Niin, hauska ajattelutapa.
Onhan autossa niin paljon juoksevia kuluja (mm. renkaat) että jossain kohtaa on järkevämpää jo uuden takuunkin vuoksi vaihtaa uuteen.
Samaahan Matxi tuossa pähkäili toisaalla että laittaako 1500eur renkaisiin vaiko sijottaako uudempaan.
Elämä on valintoja täynnä mutta harva silti onnekseen päätyy siihen että toteaa Corsican olevan paras mahdollinen ratkaisu
Ei varmasti kaikilla mutta aika pienellä summalla niihin uusiinkin jo pääsee käsiksi.Tässä pitää muistaa se, että kaikilla forumisteilla ei vaan ole riittävästi rahaa uuteen autoon. Vaikka kuinka olisi takuut ja muut.
Mutta pitää se silti maksaa - jos käsirahaa on 1000e, niin kuukausierä on vastaavasti melko korkea. Jos ei saa säästettyä käsirahjaa niin miten on varaa niihin kuukausimaksuihinEi varmasti kaikilla mutta aika pienellä summalla niihin uusiinkin jo pääsee käsiksi.
Monet firmat mainostaa 10% käsirahaa ja loput rahoituksella, tuommosesta halvasta Daciasta sekään ei ole kuin reilu tonni
Jos käsiraha on tonni niin lainanosuus on n. 10k€, tekee se esim. 4v. maksuajalla jotain 200-250€/kk.Mutta pitää se silti maksaa - jos käsirahaa on 1000e, niin kuukausierä on vastaavasti melko korkea. Jos ei saa säästettyä käsirahjaa niin miten on varaa niihin kuukausimaksuihin
Niin, tämä on taas sitä mihin rahansa tuhlaa tai on tuhlaamatta.VAIN tonni. Mitälie pöljiä sitten enää kulkee julkisilla.