Se on varmasti joku päivän tai kahden tarjous, tämä on ollut ja pitemmän aikaa noin halvalla.Observer sanoi:No sun mäyräkoiras ei pärjää tolle mun aikaisemmin ostamalle mäyräkoiralle hintaan 7.49€ = 0.62€/pullo.
DOH!!!![]()
Se on varmasti joku päivän tai kahden tarjous, tämä on ollut ja pitemmän aikaa noin halvalla.Observer sanoi:No sun mäyräkoiras ei pärjää tolle mun aikaisemmin ostamalle mäyräkoiralle hintaan 7.49€ = 0.62€/pullo.
DOH!!!![]()
So? Noita tarjouksiahan tulee koko ajan. Kuulin just kaverilta että Tikkurilan Prismassa oli myyty Lapin Kulta-koria 17 eurolla sisältäen kaikki pantit. Tämän toikin tarkoitus lienee informoida lähinnä suhtkoht edullisista kaljanhinnoista eikä v*******a lapsellisesti tyyliin "lällällää täälläpä on vieläkin halvempaa". Ja itse en ole tuon halvemmalla vielä Lidlin Schwäbenbrauta (4.49€) lukuunottamatta missään nähnyt 6-packkia myytävän.Tose sanoi:Se on varmasti joku päivän tai kahden tarjous, tämä on ollut ja pitemmän aikaa noin halvalla.
Ilmeisesti siis kummatkin, sekä Karjala että Koff olivat tuon hintaisia mäyräkoirina? Taisin ostaa vapuksi juuri tuona samana päivänä (30.4.) Koffia tuolta samaisesta S-Marketista.Observer sanoi:S-Market Vallila: Karjala + Koff 12-pack 7.49€
:ahem: :thumbup:Wilpuri sanoi:Ilmeisesti siis kummatkin, sekä Karjala että Koff olivat tuon hintaisia mäyräkoirina? Taisin ostaa vapuksi juuri tuona samana päivänä (30.4.) Koffia tuolta samaisesta S-Marketista.
:eek!: :thumbup:lfb sanoi:Päivän Ilta-Sanomissa joku kauppias arvioi että mäyräkoirien hinnat alkavat kuutosella juhannuksena.
Mun mielestä jos Acen postausta katsoo tarkemmin niin kyseinen juoma on Max/!AJ sanoi:Kyseessän on siis pelkkä Max!
Pepsi Max / Pepsi = Max/1 = Max
BAN HIM!!! :mad_old: :mad_old: :mad_old: :thumbdown :alppu: :jaska:Ace17 sanoi:Paitsi että kyseessä on huomattavasti olutta parempi juoma nimittäin Pepsi Max / Pepsi!
-No toi on jo halpa!Ace17 sanoi:0,38snt/litra
Verottajalle.Acsel sanoi:Oulussa mäyräkoiran hinta on mainoksissa ollut 8,90€. Itsehän kävinkin hakemassa 2 kpl kyseisiä tuotteita... :wink:
Sehän tekeekin kokonaiset 74 senttiä/pullo! Tämä lienee jonkin sorttinen unelmatilanne!!!![]()