Olympia 2010, Suomi - Saksa, liveseuranta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Sijainti
Tampere
Mun mielestä Nurminen on just loistava noihin hommiin. Tuo vähän viihdykettä mukaan, sillä viihdettähän jääkiekko on.

Keku tuo sitten Vancouverista todellista asiantuntemusta mukaan.

Trullinkaasu

Well-known member
Hienot ja yllätykselliset kisat meneillään. Harmi vain, että YLE:n studio on apaattinen ja tylsä.

Nuori poika, alias Kuiva Korppu, on toivottavasti siirrettetty lopullisesti takavasemmalle. Aika usein, kun se korppu on studiossa, saan spontaaneja naururevähdyksiä. Se sälli sais hoitaa mun puolesta nuo turhat urheilijoiden haastattelut. Tai ei sittenkään, koska olen tahattoman komiikan ystävä.

Nurminen on särmikäs heppu, mutta kertoo hyviä pointteja pelistä. Kyllä Nupe on paljon parempi kommentaattori kuin Sakke, joka viljelee itsetsäänselvyyksiä "niih, no, juu, Venäjällä taitavia kavereita" -tyyliin.

Tapio Suominen ja Jarmo Kekäläinen ovat vakiopelaajia. Ei tärise puntti tiukassakaan paikassa. Juuselalta puuttuu selostajalle ominainen sopusoinnullisuus. Takeltelu ei vain minua miellytä. On toki jättänyt onneksi mukahassutelut vähemmälle, mutta se ei kokonaiskuvaa muuta plussan puolelle.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kukas hahmo noi pelaajahaastattelut hoitaa? Kysäisi tänään asiantuntevasti Teemulta, miten peli kulkee Sakun ja uuden ketjukaverin Filppulan kanssa. :alppu:

Trullinkaasu

Well-known member
Kukas hahmo noi pelaajahaastattelut hoitaa? Kysäisi tänään asiantuntevasti Teemulta, miten peli kulkee Sakun ja uuden ketjukaverin Filppulan kanssa. :alppu:
Oli juu Suomiselta lapsus. Suominen on ehkä hivenen yliarvostettu (vaikka on miellyttävä äänensä kanssa), sillä kyllä häneltäkin tulee virheitä ja välillä kysymykset ovat liian peruskauran oloisia itsestäänselvyyksiä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Juuselalta puuttuu selostajalle ominainen sopusoinnullisuus. Takeltelu ei vain minua miellytä. On toki jättänyt onneksi mukahassutelut vähemmälle, mutta se ei kokonaiskuvaa muuta plussan puolelle.
Eilen yöllä, kun valvoin perkele liian myöhään, tuli kuunneltua vaihteeksi Juuselaa ja on todellakin sellainen selostaja joka käy hermoon.

mjs

Long easy right sumppuun
Tapsa vähän nollaili siinä mutta muuten tekee vuodesta toiseen takuuvarmaa työtä studiossa/haastattelijana/selostajana oli kisat sitten mitkä tahansa. Ja Vancouverin matkalla kirjoittaa myös YLEn sivuille omaa blogiaan jossa heittää aika muikeaa läppää paikka paikoin.

Suomen joukkueessa jokainen hoitaa oman ruutunsa, vahvuuksiensa mukaan. Kurri ja Heikki Hietanen johtavat joukkoja. Pelaajat pelaavat, Jukka Jalonen esikuntineen valmentaa. Huolto ja fysio tekevät pyöreitä päiviä menestyksen eteen . Timo Jutila vastaa ruokailuista.
http://yle.fi/urheilu/kolumnit/tapsan_takahuone/2010/02/raaka-arska_1452811.html

mjs

Long easy right sumppuun
Tami studioon Nurmisen kanssa. :ahem:
Paras parivaljakko mitä lätk.. jääkiekkolähetysten studioissa on nähty. Sakke taas on niin ysäriä ettei mitään järkeä, samoja itsestäänselvyyksiä lätisemään sinne voisi hankkia vaikka tavan kadunmiehen. Hauskinta onkin lähinnä seurata miten Nurminen kiehuu siinä vieressä, kestääkö kisojen loppuun asti. :p

Dev

Well-known member
Pietilä on kyllä niin jäässä kun vaan olla ja voi. Höpöttelee kaiken maailman juttuja jotka ovat lätkää seuraaville jo ennestään täysin tuttuja asioita.

Nurmisesta taas pidän itse paljon ja minusta ainakin vaikuttaa siltä, että äijää lähinnä vituttaa tuo Sakke ja sen takia laukoo tuollaisia vähän ylimielisiä kommentteja.

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/sihvonen-saksa-voiton-takana-halyttavia-merkkeja

Sihvonen on asian ytimessä ja mä olen pitkälti täysin samoilla linjoilla, kerrankin. Pitkänen tuntuu toteuttavan sitä omaa pelitapaansa ja se ei kuulu Jalosen pelitapaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Noi maalitilanneanalyysit ehkä eniten ottaneet pattiin. En tiedä heitetäänkö kaveri liian kylmiltään tilanteeseen, mutta harvoin heiltä löytyy siihen maaliin johtaneeseen tilanteeseen mitään järkevää sanottavaa. :dunno:

Tapio Suominen sen sijaan on Jumala. Ja Kekäläinen rautainen analyyttinen asiantuntija. Arvostan molempia.

Lisäksi se naisjuontaja studiossa on sairaan söötti. <3

EDIT: Ja juu. Tamminen kaikessa älyttömyydessään on mulle ollut aina nautittavaa katseltavaa. Show-mies.

Viimeksi muokattu:

Trullinkaasu

Well-known member

pendellstock

Well-known member
Tamia kaipaisin studioon kanssa.

Viihdyttävä kaveri ja osaa oikeasti analysoida pelinkulkua ammattitaitoisesti. Persoona.

Pietilä on ihan turha jätkä, tollasta peruslässytystä, joka on jokaiselle ihan selvää asiaa sanomattakin. Nurminen hyvä uutuus studioon, nasakoita mielipiteitä eikä turhaa kaunistelua.

Ja se uusi juontaja, mikä sen nimi nyt on, se miestoimittaja.. Ei kuulu mihinkään tv-formaattiin, jossa pitää olla esittää kysymyksiä ihmisille. Ihan kamalaa takeltelua ja luo jotenkin koko ilmapiirin ylijännittyneeksi kotisohvalle asti kaikella käytöksellään:yuck:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.