PekPoy
oik. yo.
Ei kun vapaalla jalalla.JJ on vankilassa.
Ei kun vapaalla jalalla.JJ on vankilassa.
Granlund keskelle ja JJ ykkösen laitaan?
JJ on vankilassa.
Granlund keskelle ja JJ Jomalvikin kanavan sillan laitaan.Pari minuuttia ehdin jo odotella, että missähän tämä nyt viipyy.
Mutta onneksi Kirka elää ja voi hyvin.Myllylä on kuollut.
Ilmeisesti et ole seurannut kisoja kovin tiiviisti aikaisemminkaan.Jaha, mä olen nukkunut/ollut suihkussa/suorittanut viikon kolmannen palohälytysevakuoinnin kisojen ainoan mitalin ohi. :nope:
Siitä on niin kauan. :frank:Ilmeisesti et ole seurannut kisoja kovin tiiviisti aikaisemminkaan.
Liittyvätkö nämä kaikki toisiinsa?Jaha, mä olen nukkunut/ollut suihkussa/suorittanut viikon kolmannen palohälytysevakuoinnin kisojen ainoan mitalin ohi. :nope:
Toivottavasti muutkin joskus nukkuu ja käy suihkussa kuin opiskelijat. :doubtful: Mulla ei oo koeviikkoja enää, en tiedä niistä jotka täällä laukoo hälyttimiä.Liittyvätkö nämä kaikki toisiinsa?
Opiskelija?
Ei varmaankaan koeviikko ole päällänsä?
No sitähän toi DW just tarkoitti, että nukahdit suihkuun ja kylppäristä tuleva höyry aiheutti hälytyksen.Täällä on kyllä hälyttimet herkässä. Riittää että käy suihkussa kylppärin ovi auki, niin höyry laukaisee.
Jaa että teinkö mä kaikki kolme yhtäaikaa? En sentään, ihan oli aikajärjestyksessä.No sitähän toi DW just tarkoitti, että nukahdit suihkuun ja kylppäristä tuleva höyry aiheutti hälytyksen.
Granlund keskelle ja JJ Jomalvikin kanavan sillan laitaan.
Pojat kirjoittelee taas hyvän maun rajoilla. Eipä ole multa pois, mutta Teiltä voip' olla?Zervuska Haidis sanoi:Mutta onneksi Kirka elää ja voi hyvin.
Pakko kysäistä vielä, oliko tuo palohälytys oikein sellanen, että ilmoitus menee hätäkeskukseen ja palokunta tulee tilanteen tarkistamaan? Meinaan, että Suomessa ainakin palokunnalta tulis jo laskua, jos noin usein pitää käydä.Jaa että teinkö mä kaikki kolme yhtäaikaa? En sentään, ihan oli aikajärjestyksessä.
Konna keselle ja Imppu Konnan paikalle.Granlund keskelle ja JJ ykkösen laitaan?
Meillä menee ensin yliopiston "hätäkeskukseen", ja sieltä tulevat tarkistamaan. Mutta lasku niiltäkin tulee.Pakko kysäistä vielä, oliko tuo palohälytys oikein sellanen, että ilmoitus menee hätäkeskukseen ja palokunta tulee tilanteen tarkistamaan? Meinaan, että Suomessa ainakin palokunnalta tulis jo laskua, jos noin usein pitää käydä.
No parempi noin kuitenkin. Niitähän toki on sellaisiakin ilmaisimia jotka ei höyryyn reagoi, ainoastaan savuun. Työmaallekin sellaiset viitisen vuotta sitten vaihdettiin, mut sitä ennen piti aika monta väärää hälytystä tulla eli vissiin melko kalliita laitteita ovat.Meillä menee ensin yliopiston "hätäkeskukseen", ja sieltä tulevat tarkistamaan. Mutta lasku niiltäkin tulee.