Olympialaisten vapaan liveseuranta

jjv

Arschloch
Tuleeko siältä helkutti molemmilta kanavilta kendoa? Täytyy siirtyä Yle Areenan katsojaksi, hajos vissiin digiboxi.

DW

2009-2016
Jaha, mä olen nukkunut/ollut suihkussa/suorittanut viikon kolmannen palohälytysevakuoinnin kisojen ainoan mitalin ohi. :nope:
Liittyvätkö nämä kaikki toisiinsa?

Opiskelija?

Ei varmaankaan koeviikko ole päällänsä?

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Liittyvätkö nämä kaikki toisiinsa?

Opiskelija?

Ei varmaankaan koeviikko ole päällänsä?
Toivottavasti muutkin joskus nukkuu ja käy suihkussa kuin opiskelijat. :doubtful: Mulla ei oo koeviikkoja enää, en tiedä niistä jotka täällä laukoo hälyttimiä.

Täällä on kyllä hälyttimet herkässä. Riittää että käy suihkussa kylppärin ovi auki, niin höyry laukaisee.

jjv

Arschloch
Täällä on kyllä hälyttimet herkässä. Riittää että käy suihkussa kylppärin ovi auki, niin höyry laukaisee.
No sitähän toi DW just tarkoitti, että nukahdit suihkuun ja kylppäristä tuleva höyry aiheutti hälytyksen.

jjv

Arschloch
Jaa että teinkö mä kaikki kolme yhtäaikaa? En sentään, ihan oli aikajärjestyksessä.
Pakko kysäistä vielä, oliko tuo palohälytys oikein sellanen, että ilmoitus menee hätäkeskukseen ja palokunta tulee tilanteen tarkistamaan? Meinaan, että Suomessa ainakin palokunnalta tulis jo laskua, jos noin usein pitää käydä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mää luulisin, että toimineita TR-OJ-LK ja JJ-PK -yhdistelmiä rikottaisi, vaan lähtökohtaisesti ketju olisi joko GranImmSel tai GranLehSel. Itse toivoisin näkeväni näistä jälkimmäisen, koska Lehterän potentiaalia ei oikein koskaan ole vielä saatu kunnolla ulosmitattua.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Pakko kysäistä vielä, oliko tuo palohälytys oikein sellanen, että ilmoitus menee hätäkeskukseen ja palokunta tulee tilanteen tarkistamaan? Meinaan, että Suomessa ainakin palokunnalta tulis jo laskua, jos noin usein pitää käydä.
Meillä menee ensin yliopiston "hätäkeskukseen", ja sieltä tulevat tarkistamaan. Mutta lasku niiltäkin tulee.

jjv

Arschloch
Meillä menee ensin yliopiston "hätäkeskukseen", ja sieltä tulevat tarkistamaan. Mutta lasku niiltäkin tulee.
No parempi noin kuitenkin. Niitähän toki on sellaisiakin ilmaisimia jotka ei höyryyn reagoi, ainoastaan savuun. Työmaallekin sellaiset viitisen vuotta sitten vaihdettiin, mut sitä ennen piti aika monta väärää hälytystä tulla eli vissiin melko kalliita laitteita ovat.

Wit?

Pohjoismaisten hiihtolajien joukkuekilpailu.

Kaksi mäkihyppääjää hyppää, kaksi maastohiihtäjää hiihtää, yksi yhdistetyn urheilija hyppää ja hiihtää.

Miksei tämmöisiä ole?

burb

.
Joukkueampumahyppyluistelu? Miksei sitäkään ole? Siihen vielä tonninen grabi ja päivän korkein rani.