Bobakki
@f1hog
Taisi kuitenkin kone hajota?
Vaihteisto.
Taisi kuitenkin kone hajota?
Minulla on tuo. Pakko oli ostaa, kun näin kannen divarissa.Kyllä se oli tää Bengalin GP, eka GP missä koskaan olin mukana ja etenkin kun Mustis oli kisassa mukana! Se oli silloin se :ahem:
Tänään on sitten kulunut tasan 20 vuotta Matti Kyllösen Meksikon kisan suutinpuheista. Kisa itse oli mielenkiintoinen ja mukava illanloppu kesäiltaan. Lenny-shown jälkeen alkoi kisa suorana Meksikosta ja Matin toivotettua hyvät myöhäisillat alkoikin sitten jännitys vaikka kaksi kertaa lähtö viivästyi.
Onko siellä joku suutin mikä puhaltaa tuota ilmaa? Keke vain korjasi, että moottorikielellä suuttimia kutsutaan pakoputkiksi. Seuraavana päivänä olikin sitten työviikko.
Kerran 90-luvun alussa kävi niin erikoisesti että olin laittanut herätyksen johonkin aamukisaan jota ei koskaan ollut edes kalenterissa. Kyseessä lienee joku Japanin kisa 20 vuotta sitten, siihen aikaanhan ei vielä aika-ajoja näytetty ja olin katsonut kisaviikonlopun ajankohdan ilmeisesti väärin. Tiedä sitten mistä olin keksinyt ihan kellonajankin milloin kisa alkaa, pettymys oli kuitenkin suuri kun TV:stä ei tullutkaan kisaa eikä lehdessäkään mainittu kisasta mitään. Ei tullut mieleen tarkistaa asiaa etukäteen sen tarkemmin vaikka kisaviikonlopun aika-ajoista ei ollut mitään juttua esim. Urheiluruudussa...