On aika selvää etteo Häkä jatka McLarenilla

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
Originally posted by Off-Topic:
<STRONG>Oho! Kylläpä varmaan kauheesti kavahtaisivat noi mainitsemasi tahot moista vittuilua. </STRONG>
Ave !!!

Kyllä, Häkkinen assosioidaan McLaren-Mercedekseen yhtä vahvasti kuin Schumcaher Ferrariin. Maailmalla on arveltu, että Mercedes haluaisi hyödyntää suhdettaan Häkkiseen uran loputtuakkin. Hyppääminen pahimman kotimaisen kilpailijan BMW:n kelkkaan kalkkiviivoilla tappaisi moiset toiveet ja se kyllä vituttaisi.

Toisaalta olisihan sekin mahdollisuus olemassa, että Häkkinen löytäisi ajamisen ilon takaisin, vetäisi myrtsin ilmeen naamalleen ja voittaisi mestaruuden BMW:lle ja se vasta Mersu miehiä vituttaisikin.

Häkkisen vaihtaminen Wurziin, sehän ois kuin rennomman sisäfileen vaihtaminen kämppäriin.

- Oho -

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Oho! Kylläpä varmaan kauheesti kavahtaisivat noi mainitsemasi tahot moista vittuilua. Williamsin onni, ettei niillä ole paikkoja vapaana. McLaren on ilmoittanut kummankin kuljettajan nimen olevan jo tallin tiedossa vaikkei niitä vielä julkisteta. Minä voin ne kuitenkin tässä julkista; Coulthard ja Wurz

Off-Topic
Koska olet noinkin varma Wurzin siirtymisestä kilpailevaksi kuskiksi McLarenilla. Niin, voisimmeko lyödä siitä pienen vedon?
Minä väitän, ettei Wurz aja McLarenilla kilpaa kaudella 2002.

Euoro-Kossu voisi olla palkintona sille, kumpi on omassa arviossaan oikeassa?
No... onko sinusta miestä lyömään vetoa. Vai tuuliko se vaan poskia heiluttelee? ;)

Off-Topic

Well-known member
Ehkäpä juuri sitä mr. Newey pelkäsikin. Ehkä hän sai tahtonsa McLarenilla lävitse ja jäi siksi sinne. No joo, rupee väsyttään...

Hënkka

Guest
<STRONG>Oho! Kylläpä varmaan kauheesti kavahtaisivat noi mainitsemasi tahot moista vittuilua. Williamsin onni, ettei niillä ole paikkoja vapaana. McLaren on ilmoittanut kummankin kuljettajan nimen olevan jo tallin tiedossa vaikkei niitä vielä julkisteta. Minä voin ne kuitenkin tässä julkista; Coulthard ja Wurz</STRONG>
Veto käyntiin. Jos Wurz ajaa ensi kaudella kisaa Häkkisen tilalla, minä syön hatullisen paskaa, jos Häkkinen ajaa, sen syö koomailija-nimimerkki Off-Topic. :D

Felix1

Well-known member
Off-Topic:

Jos kerta Mäkkärin kuljettajat ovat selvillä(Kuutio ja MakkaraWursti), niin olisi ne jo kaiketi julkistettu? Mitä sitä panttaamaan, jos Mika ei tallissa aja.

holvius

Well-known member
Sijainti
Tampere
Originally posted by Henkka:
<STRONG>

Veto käyntiin. Jos Wurz ajaa ensi kaudella kisaa Häkkisen tilalla, minä syön hatullisen paskaa, jos Häkkinen ajaa, sen syö koomailija-nimimerkki Off-Topic. :D</STRONG>
Älkää hyvät ihmiset löykö vetoja, joita ette pysty pitämään.

Off-Topic

Well-known member
Hei, jos mä söisin hatullisen paskaa jokaisesta paikkaan pitämättömästä väitteestäni niin olisin aina varsin kylläinen. Tuntuu vaan siltä, etten ole ongelman kanssa täällä yksin mutta voin edes myöntää sen.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Eikö raha kiinnosta......jso huhujen mukaan Penis tarjoaa 5milliä ja 1millin bonukset voitoista ja häkkinen ei allekirjoita sopparia....EIKÖ SILLOIN HÄKÄÄ KIINNOSTA RAHA AIKA HELVETISTI
5 milliä on hieman pienempi summa kuin 100 milliä olkoonkin että 5milj.$=n. 30milj. mk &1milj.$=n.6milj.mk

Joten ei se raha vaan voiton mahdollistava kalusto ja luonnollisesti työstä maksetaan palkkaa! Mutta näkeehän tuon nyt sokeekin ettei Häkä rahan perässä mene vaan voittojen! Hän kuljettaja, niinkuin Sumikin joka nauttii ajamisesta sekä voittamisesta. Ei pelkästä rahan ansaitsemisesta!

Timppa

Well-known member
Hei, sulkekaa tää topicci, täähän on ihan pelleily-spekulointia,Yäk! :mad:

Salmari

Well-known member
Sijainti
Tampere
Ainakin itse toivon ja uskon,että Häkkinen jatkaisi McLarenilla. Ja mitään sen suuntaista (faktaa) etteikö jatkaisi ei ole tähän mennessä ilmaantunut. Talli on kuitenkin räpellyksestään huolimatta edelleenkin voittajatalli.

Ja miten niin "säpinää" jos Häkkinen siirtysi Toyotalle tai Jaggelle. Toyotalla ei olisi luvassa muutakuin karsiutumista kilpailusta alkuvaiheessa ja jatkossa muutaman vuoden sisään mahdollisuuksia pistesijoille.Ja joka vuosi aina yhtä
"lupaavassa" Jaguar-tallissa saisi tarpoa harmaassa keskikastissa.

Roboo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
<STRONG>Hei, jos mä söisin hatullisen paskaa jokaisesta paikkaan pitämättömästä väitteestäni niin olisin aina varsin kylläinen. Tuntuu vaan siltä, etten ole ongelman kanssa täällä yksin mutta voin edes myöntää sen.</STRONG>
Pitääkö niitä väitteitä sitten tunkea tänne faktoina, jos niissä ei ole mitään perää? Voihan asioita heitellä ilmaan ja spekuloida mutta tuollainen ehdottomuus kaikessa aiheuttaa lähinnä vain nimimerkkisi mukaista toimintaa.

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Originally posted by F1seuraaja:
<STRONG>Eikö raha kiinnosta......jso huhujen mukaan Penis tarjoaa 5milliä ja 1millin bonukset voitoista ja häkkinen ei allekirjoita sopparia....EIKÖ SILLOIN HÄKÄÄ KIINNOSTA RAHA AIKA HELVETISTI?</STRONG>
Eiköhän se ole Keke joka rahan perässä liikkuu ja pitää myös huolen että Häkä saa ansaisemansa palkan.

Helium

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Originally posted by Felix8:
<STRONG>Off-Topic:

Jos kerta Mäkkärin kuljettajat ovat selvillä(Kuutio ja MakkaraWursti), niin olisi ne jo kaiketi julkistettu? Mitä sitä panttaamaan, jos Mika ei tallissa aja.</STRONG>
Mainosmarkta oli ne sitten D-muodossa tahi FIMmiä, määrää millon sopparit julkistetaan. Jos nyt julkaistaisiin ettei Mika ajakaan, se saattaisi vaikuttaa myöskin ensi vuoden sponsorisoppareihin. Maailmanmestarin nimeä on helpompi myydä kuin testikuskin.

Off-Topic

Well-known member
Roboo, mä olen käsittänyt, että nää Häkkis fabaatikot on aika ehdottomia noiden omien heittojensa kanssa, eikö totta. Eipä nekään ihan kauheesti faktaa tarvitse totuuksiensa tueksi. Pysyäkseen mukana kilpailussa on käytettävä samoja konsteja kuin muutkin, kyllähän sä tiedät. Et niinku McLarenki otti pari mestaruutta rehellisin keinoin ni Ferrariki voitti heti kun rupes vaan matkimaan niiden metodeja. Sitä mä vaan ajan takaa.

Lanmacfer

Banned
Kuutiopää jatkaa Mäcillä vain omissa unelmissaan... 2002 Mäcillä Häkä&Räkä... :D :D :D :D

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Häkä tekee, just niinku Erja määrää. Armosta voi saada yhden vuoden ajaa.

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
Ave !!!

Helium, niinkö luulet. Luulemma, että sponsorisopimukset sisältävät ehtoja ajatettavista kuskeista.

- Oho -

Helium

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Originally posted by Oho:
<STRONG>Ave !!!

Helium, niinkö luulet. Luulemma, että sponsorisopimukset sisältävät ehtoja ajatettavista kuskeista.

- Oho -</STRONG>

Varmasti on ehtoja puolin ja toisin. Sehän tästä niin pirullisen tekeekin, koska tunnetusti mainostajilla ei ole hajuakaan kuka kuskeista on nopein ja sitä kautta niillä olisi paremmat mahkut suurempaan televisioaikaan. (esim Loix, Takagi...) Toisaalta myöskin kuljettajan kansallisuus vaikuttaa monesti enemmän kuin ajotaito, valitettavasti.